[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

1 Apr 2011

Ashton Kutcher buat persediaan untuk hari kiamat.

Kongsi
1 April 2011


Mungkin kerana terlalu terpengaruh dengan filem-filem bencana ciptaan Hollywood atau kerana bencana alam yang akhir-akhir ni sering melanda dunia, maka nie telah membuatkan Ashton Kutcher mulai gerun dengan bencana alam.

Malahan apa yang mengejutkan adalah, aktor tampan nie sudah mula bersiap sedia untuk menyambut kedatangnya hari kiamat!

Suami Demi Moore ni dikabarkan baru saja membeli beberapa peralatan dalam jumlah yang besar untuk 'menghadapi' kiamat nanti.

Sebelum ni Ashton juga menyatakan yang dirinya sedang sibuk berlatih untuk melindungi diri dan keluarganya untuk persediaan bencana atau kiamat yang akan terjadi nanti.

Walaupun kenyataan ni kedengarannya seperti satu gurauan, namun apa yang pasti Ashton cukup serius melihat beberapa bencana besar yang terjadi seperti di Jepun dan New Zealand. Beberapa sumber juga menyatakan bahawa dia baru saja menghabiskan sekitar USD$4.000 untuk membeli peralatan persiapan kiamat ni.

"Dia terlalu taksub dengan gempa bumi dan segala bencana alam. Dia membeli beberapa peralatan keselamatan untuk menghadapi bencana ini," kata seorang sumber.

Beberapa peralatan sudah dibeli dan disiapkan Ashton termasuk beberapa selimut, radio, lampu picit dan juga beberapa bekalan darurat seperti air dan makanan ringan.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords