[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

5 Okt 2010

Budak sekolah bertudung berani seks di tempat awam

Kongsi


Macam - macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.

Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu KaTaK rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.

Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakankan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka.

Berikut gambar-gambar yang dimaksudkan, sila klik untuk membesarkan image.







68 comments:

Tanpa Nama berkata...

macam wadefak .

Tanpa Nama berkata...

pacak bedirie kew dek..
cam b0do dah abg tg0k..
baek wat at katil..
ag best..

donk berkata...

kena ingat ini malaysia..satu malaysia..negara kononnya negara islam..benda tu biasa je..menteri menteri pun buat..kena tangkap lagi..ambil bini orang lagi..siap sediakan sekolah untuk golongan yang macam tu..bahgianya sekarang..kesian kaum melayu yang masih tak sedar sedar diri lagi..inilah hasilnya pengajian ugama di sekat..di tindas..di pinggirkan..oleh kaum melayu bangang juga yang tetap disokong oleh melayu bangang dan bahalol..mungkin dalam lu orang punya kubur nanti ada di tanya..berapa bohsia lu pakai masa lu hidup kot..

Alkafaza on 8 Oktober 2010 3:49 PTG berkata...

ARIPADA Abu Said katanya:
Aku mendengar Rasulullah (s.a.w.) bersabda: siapa yang melihat (dan tahu) sebarang kemungkaran, maka hendaklah diubahkannya dengan tangannya (kuasanya), kalau tidak berkuasa, maka (ubahlah) dengan lidahnya, dan kalau tidak mampu juga, maka ubahlah dengan hatinya, dan itulah selemah-lemah iman (HR Muslim).

Tanpa Nama berkata...

bila agama hanya menjadi kulit sahaja dan alanya sebagai tradisi .alangkah hinaya manusia lebih hina dari binatang .jika anjing tak pernah melakukan seperti itu mnegapah budak yg berbangsa melayu dan beragama islam dan menggunakan atribute islam tergamak melakukan hal itu .

Tanpa Nama berkata...

Barang kali Allah nak tunjuk pada kita bahawa ada pemimpin besar kita yang mengamal buat benda ni di tepi jalan macam anjing. Jika tidak masakan rakyatnya berkelakuan seperti ini.

OrkEd Desa on 10 Oktober 2010 10:37 PG berkata...

kucing yg lalu kat tepi tu pun rase cam pelik.. ade gak geng aku yg pakai baju tp wat keje2 ni kat tepi jln..huih..kate kucing tersebut..

Tanpa Nama berkata...

kalo laaa balasan allah kt langit kt bwh skali.... masya allah ...tggl kun faya kun....
habis bumi malaysia hancur dgn azab allah beri didunia nie...

Tanpa Nama berkata...

aku rasa kucing (gambo no 3) pown trkeziut tgk mnusia wat cam kaum die, kira bley jd geng la nnti, dasar binatang !!!!!!

Mat Pintu on 8 November 2010 3:40 PTG berkata...

astaga! tak malu kat kuceng!

Tanpa Nama berkata...

natang bodo bdk zaman skrg... xtau la pew nk jdik...

Tanpa Nama berkata...

bengong!!! da kemaruk sgt nk buat seks tu kawen la...

Tanpa Nama berkata...

oi..orang putih pun x buat tengah jln....ni haiwan agaknya sbb haiwan blh buat tgh jln..

Tanpa Nama berkata...

kamu orang ni arr.......................

nahi mungkar berkata...

zina di jalanan...salah satu tanda dekatnye kiamat...na'uzubullahi mindzalik.

Tanpa Nama berkata...

kelaka bhaii bdak2 niyy !!
lau nk maen punn gy aa dlm blik mak ko
jgn aa men tepi jln .
da serupe mcm anjing jee !

Tanpa Nama berkata...

kesian dgn budak - budak ni yg bodoh sangat walaupun dah sebesar ini.langsung tak punya ilmu dunia / akhirat.celakalah bagi mereka

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHHA KASIAN BUDAK-BUDAK MALINGSHIT,,,,
SUKANYA MAKSIAT...

Tanpa Nama berkata...

Itu kalau yang bertudung tu masih bangku sekolah dah buat jahat macam pelakon filem 'blue'.

Bila dah besar nanti buang tudung - jadi bohsia atau jadi pelacur la pulak!

Kalau dah jenis bangsa sundal, akan jadi sundal selama-lamanya lah!

Rahwana on 3 Februari 2011 11:06 PG berkata...

Betul dah macam ayam!

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahhaah gempak

penemuan luar biasa on 23 Februari 2011 7:11 PTG berkata...

hmm... dah takde maruah kee..

http://tinyurl.com/penemuan-luarbiasa

Tanpa Nama berkata...

wow best gler klau itu aku...hihihi

Tanpa Nama berkata...

moga tsunami melanda.... bia mampus semua bangsat2 melayu...

Tanpa Nama berkata...

Sedih dekali ape yang terjadi dengan anak anak melayu islam ni.

Tanpa Nama berkata...

bingai giler main kat luar ! bangang ! takde sivik punya orang ! budaya kita wajah kita tau !

Tanpa Nama berkata...

mampos aja lo

jaguh88 on 20 Mei 2011 3:39 PTG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Tanpa Nama berkata...

apalah bodo sngat budak zaman skarang.....klau dh sangap sangat kwin ja ape susah....x yah p kolah....pahala pon dapat...

Tanpa Nama berkata...

bangang

Tanpa Nama berkata...

bengap ya amat....
mmmg xde maruah..
pasal korg ni la yg mnjatuhkn bangsa melayu n islam..

Tanpa Nama berkata...

ape lar nie?buat bende tu professional lar skit..tak tahu malu ke buat tepi jalan,dah la kantoi kena ambik gambar...

Tanpa Nama berkata...

nda sabar mau kwen bah tu...bt alasan supaya awal kahwen

Tanpa Nama berkata...

bengong!!!!geli ak tgk..

Tanpa Nama berkata...

gempak!!
blweh try..

Tanpa Nama berkata...

biar kna panah petir jea sng

Luqman Hakim on 6 September 2011 10:03 PTG berkata...

pergh!! gila la...

pro on 21 September 2011 12:59 PG berkata...

mak oi, beraninya..

[18sx]GIla!! [gambar] doktor **go* pesakit yang tidak sedarkan diri

OMG:! Siapa la yang nak cium perempuan ni?

Cara Untuk meraikan harijadi paling gila

WTF: Hari Zombie Se-amerika

Tanpa Nama berkata...

eeeeerrr......geli glew tgok...cam cipan....ta senonoh...dunia akhir zaman...macam2 berlaku....huhuhuu~~~bertaubatlah...

Tanpa Nama berkata...

pe punye bangang tepi jalan ni....klo ko mampos nnt..gambar ni sentise oreng tngok...sentise sekse dlm kubor ....budoh punye oreng..

Tanpa Nama berkata...

pukimak!!! jahanam punya budak buat malu je. pi mampos lagi elok SUBHANALLAH.

Tanpa Nama berkata...

ada video ni tak?

Tanpa Nama berkata...

masyah allah....

Tanpa Nama berkata...

babi asal x bantai budak dua ekor.. haram x tau adab pe..

Tanpa Nama berkata...

lol

Tanpa Nama berkata...

terbaik pada abad-21... anak melayu semakin hebat kalahkan anak cina dan anak india.. mana maruah bangsa melayu..

Tanpa Nama berkata...

kalo nk gatal cpat khwin.. laki pun jhaman.. bodo nk mmpus!!!!!... puan pun bodo juga.... dunia dah gila!!!!....

temonfangky on 7 Februari 2012 4:16 PG berkata...

alah kamu semua suka lihat kan ? Hahaha jangan muna deh lo pada. Bercerminlah sebelum menilai orang. Kkkk. . . . Tapi sedap memek malaysia lah. . . Semua yg ku rasa x satu pun memek malaysia yg ada bulu jembut nya adat apa ya.

Tanpa Nama berkata...

astaga.. Bdak sklah nie btl ktagih da dngn sex.. Tngk laki yg dia lyn 2 cm umr 20an lbih. Adui... Mau jgk dia yg BESAR.

Tanpa Nama berkata...

taballaka

Tanpa Nama berkata...

hitam budak kampung tu, pepek hitam bekulat kene sedut dengan kote hitam

gotrhee on 22 Mac 2012 11:32 PG berkata...

buka video susah bngt cih

setan kl@fb berkata...

(
setan kl@fb)hahah aku kenal kott... :) habes lhe kau kene bahan.. hakk3... bodo la kao karoo..

Tanpa Nama berkata...

ni kes low bajet.. lg low dr hotel bajet

ha5azha+ebby.. on 2 Mei 2012 12:55 PTG berkata...

suke komen2 entry nie..

istokyo on 14 Ogos 2012 4:10 PTG berkata...

Berape punye legong la budak2 ni... aiyoo.... so fxxking stupid..

Tanpa Nama berkata...

Aptb...gla dlm utan doh...

Tanpa Nama berkata...

eeeeeeeeee

Tanpa Nama berkata...

nate bodo...wak mlu mok pok jh..ore gni mlek g tohok jauh2..

Tanpa Nama berkata...

Org key lembu......cn xdop akal jey.......
Nmpak kai tdug
p agama pa xtaw.

mokopolo on 27 Februari 2013 5:05 PTG berkata...

bg link..???

Tanpa Nama berkata...

terangsang aku tgk..gila

Tanpa Nama berkata...

Pic 1st tu dia tunjuk bijik kelentit dia dah tegang kat jantan tu ke? Takut jantan tu tak percaya pepek dia dah stim tak tahan ke?

Tanpa Nama berkata...

da gtal cngt kew kmaluan korang hah!!!kawen je la bdoh..!!!

fikar zul on 2 Mei 2013 10:28 PTG berkata...

melayu mudah lupa.

PUSATOBAT-PRIAPERKASA.COM on 19 Februari 2014 9:56 PG berkata...

1.DOWNLOAD Video Porno Jenifer Duhn Terlengkap 3gp

2.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH & BCL 3gp

3.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH & Aura Kasih 3gp

4.DOWNLOAD Video Porno Angel Lelga Full 3gp

5.DOWNLOAD Video Porno Nikita Willy & Diego Michelle 3gp

6.DOWNLOAD Video Porno Anak SMU Terkomplit 3gp

7.DOWNLOAD Video Porno Para Pejabat Terlengkap 3gp

8.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Full 3gp

9.DOWNLOAD Video Porno Artis Indonesia Full 3gp

10.DOWNLOAD Video Porno Anak SMP Full 3gp

11.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Ngintip Terlengkap 3gp

Jaharudin Mohsan on 26 Mac 2014 8:40 PG berkata...

mohon hantar video ini di jaha_145@yahoo.com
atas sebab-sebab tertentu,.....

home on 15 Mei 2014 2:44 PTG berkata...

Mmng btl tu

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Arkib Blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords