[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

4 Okt 2010

Faizal Hot FM tunjuk isyarat lucah

Kongsi


Nak tergelak tengok gambar terlampau Faizal Ismail menunjukkan isyarat lucah (fuck). Di dalam gambar kelihatan Faizal Ismail atau lebih dikenali dengan nama Faizal Panggilan hangit Hot FM dengan slumber menayangkan jari tengahnya kepada camera. Gambar yang sedang hangat tersebar meluas di dunia maya ini tak dapat KaTaK© nak pastikan sama ada ia adalah gambar tulen ataupun gambar edit photoshop kerana photonya brsaiz kecil. Biasanya Photo kecik-kecik ni adalah photo palsu, sebab kalau dibuat besar-besar senang nak kantol he he he.

Tapi kalau difikirkan secara logik, takkanlah Faizal nak buat perangai tak senonoh macam tu depan budak sekolah betul tak? Tambahan pulak Fara Fauzana pun ada di situ malah tidak menunjukkan sebarang reaksi negatif terhadap Faizal. Adakah mungkin Fara Fauzana tak perasan isyarat tangan Faizal itu? Atau mungkin Faizal sendiri tak sedar tangannya secara tak sengaja menunjukkan isyarat Lucah? Ataukah Fafau dan Faizal dua-dua tak perasan? Maka sekiranya Fafau, Faizal, budak sekolah dan semua orang yang ada kat situ tidak ada sorang pun yang perasan, maka KaTaK© anggap perbuatan ini tidak disengajakan, ataupun memang gambar edit 'kedai photo' (photoshop).

Lagipun setakat tunjuk jari tengah ni bukanlah perkara yang terlalu aib pun. Cuma kurang senonoh je.Apapun kita tunggu penjelasan Faizal di dalam rancangan melodi minggu ini (kalau ada lah).

Alah setakat tunjuk Fuck je tak luaklah betul tak? tak percaya tanya dengan Pierre Andre! sila klik gambar berikut untuk membesarkan image, untuk paparan yang lebih jelas.



11 comments:

Tanpa Nama berkata...

nampak betul photoshop. tengok betul2. dapat dosa fre buat fitnah

Tanpa Nama berkata...

photoshop neh.. jari FBI x same dgn tgn dia.. pastu bengkok mcm plek...

Tanpa Nama berkata...

fotoshop..cube besarkan gambar..nampak sambungannye..ikut tekaan aku FBI buat isyarat ibu jari tp dah diedit

Tanpa Nama berkata...

remove la...nk tunjuk kpkaran edit sangat pun tk yah la jdikn orang lain mangsa...tk takut ker ngan dosa fitnah orang nie...rasa nyer hang leh hidup selama lama nyer ker..ingat kematian smkin menghampiri kita.

Tanpa Nama berkata...

tipu tu..tgn asal mcm duk gemgam je..tgk tul2 kat jari tgh tu..ada yg x kena je..dose free je dpt..

donk berkata...

kalau betul pun apa nak di kesahkan..menteri besar satu negeri tu pun buat cam tu..tak ada apa pun..siap tepuk bontot lagi..itu yang rakyat dan artis pun ikut..ada heran ka..

Tanpa Nama berkata...

GAMBAR SUPER IMPOSE!!!! NAMPAK SANGAT GAMBAR TU BERTINDIH..DAH LA WOI.... JUNDI UMMAH

Mohamad Ali Loksin on 18 Oktober 2010 pada 3:48 PTG berkata...

Macam jari orang cacat je aku tengok. KOhkohkohkoh.

Tanpa Nama berkata...

tahpape la.. wat dosa je la..

Tanpa Nama berkata...

bodoh ke bangang?
dasar dajal anjing!

Tanpa Nama berkata...

photoshop...nmpk jri tlunjuk dye di merah kn...

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords