[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

14 Okt 2010

Pelajar dirakam saat dirogol beramai-ramai rakan sekolah

Kongsi


Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!




Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!



Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.







(ads) Nak menang duit banyak???...Jom join game #MiloFuzeJamPack...Bleh menang RM 40,000 wooooo... Sila klik sini : MiloFuzeJamPack

122 comments:

Ina on 14 Oktober 2010 5:44 PG berkata...

Perangai macam binatang!!!

Raykie berkata...

area kawasan mana ni ye? dapat tahu area mane pun cukup la. tahu la apa aku nak buat. tak dapat kat aku tak apa, kalau dapat, mengucap awal-awal la. perangai tak ubah macam pengikut dajjal seko-seko !

Tanpa Nama berkata...

mintak si mangsa wt repot polis dan tgkp dorg..ps22 cmpk dorg kt pulau yg xde org..g main la ngn binatang

Tanpa Nama berkata...

budak pompuan ni dah repot polis lum...aku nak gak join blasah bebudak ni..ada yang nak buat team?..senang jer carik budak jantan ni semua....

Tanpa Nama berkata...

inilah anak melayu yang makin layu,perangai setan,anak dajjal agaknyer,mak bapak bagi mkn rezki xberkat kot..tu jadi mcmni..takda apa yg nak di bangga dgn bangsa ni lagi..budak mcmni akan dapat balasan nyer cuma xtau biler jer,zaman skrg ni sume dpt balasan Allah odspot nye..
ISLAM the Way Of LifE

Hairun Ariffsyah Bin Yusof @ Hashim on 14 Oktober 2010 9:36 PG berkata...

xsenonoh pnya bdk sekolah

fauzi@Oz berkata...

ni dah patut kena hukum rejam sampai mati, budak2 ni.....geram aku tengok, kalau dapat budak2 ni pakat ikat kat pokok lepas tu rejam dengan batu baru aka akai mereka ni

Abdul on 14 Oktober 2010 10:51 PG berkata...

sape nk buat team tu panggil aku sekali...

Tanpa Nama berkata...

mana dapat video ni bro? rasa mcm pernah tgk 2-3 tahun lepas.

Tanpa Nama berkata...

astgfirullah

Tanpa Nama berkata...

rejam jer sampai mampus bebudak tu...klu bebudak
lelaki tu dapat kat aku mampus aku kerjakan....

Tanpa Nama berkata...

jangan nak salahkan lelaki pulak..cube siasat betul2...bukannye takde kes pompuan yang merelekan diri untuk "dijamah"..lagipun pompuan sekarang dah banyak "takde dara" lagi...laki pompuan same je....tak usah korang nak kutuk mane kaum....saje jela dorang nak wat gempak konon2 kene rogol.....padahal dorang yang masing2 merelakan....rancangan lah katekan!!!!

e5 on 14 Oktober 2010 4:24 PTG berkata...

Ermm...ini yang mempercepatkan hari kiamat nie...

Tanpa Nama berkata...

nampak mcm ader pelajar perempuan lain yg terlibat sama. gambar yg terakhir nampak mcm kaki pompuan dan pakai kain warna biru!!!!

KopiCapTupai on 15 Oktober 2010 1:01 PG berkata...

ni semua kerajaan puki haramjadah umno yg mentadbir cara sekular.. dok buat skolah harapan utk bdk2 mengandung, yg puki haram 5 org bangkai idup tu pon bapak sgala anjing bin babi..

Suke Suki Je® La on 15 Oktober 2010 1:41 PTG berkata...

ape la bangang sangat budak2 skolah nih... kesian budak pompuan tu..hope bdk pompuan tu wat report polis.. dan biaq tangkap sekoq2 budak2 celaka tuh.. lagi pun, ape la sdp sgt rogol dngan paksa... bodoh! da x tahan sgt, M*L*P sudah LA!!!

donk berkata...

salam
jangan jadi macam cerita lubuk tupah sudah..rasanya itu bukan camping tapi lebih pada geng lepak..camping ke tak pakai uniform..mungkin depa geng ponteng dan kalau benar padan muka..nape ikut geng macam tu...
lepas tu pulak tak report..
dankalau report pula pihak sekolah ada yang minta tidak didedahkan..sebab kes melibatkan mungkin budak melayu saja..tak perlu didedahkan..macam beberapa kes di dalam media yang cakap pihak sekolah minta perkara ini tak didedahkan...
dengan ertikata lain...diam kan saja kes kes macamni demi untuk tidak memalukan..

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahahaha..komen pun lawak2 belaka..kita kasi pancung sama mereka..aku nak jugak jd team korang, hapuskan bebudak bajingan tu!!!

Tanpa Nama berkata...

so ape beza nye org yg masukkan pic ni. nak jd slh satu agent nak sebar gambar dak ni ke.... korg pun same gak. lbh baik jage anak2 kite lg bagus dr sibuk cite psl anak org. jgn t'kejut klu kite sibuk psl anak org tp anak kite pun wat gak. lu pk lah sdri....

Tanpa Nama berkata...

mane link video ni??

Tanpa Nama berkata...

ini bukan masalah sape yg post gambar ni @ perangai binatang ke apa..binatang pun tau sygkan kaum mereka..cuma binantang x de akal..ini pengikut setan namanya!!!!!!!!setan memang suka mcm ni..kurang ajaq betul bebudak ni!!!!dpat mau ksi 'potong' je

Tanpa Nama berkata...

itulah kononnya dah moden...tapi pengisian ilmu tauhid...meka tak takut pada Allah....cuba chek mak bapak bebudak lelaki ni ntah2 meka jugak anak luar nikah.....

Tanpa Nama berkata...

Al-maklumlah skrg nie rumahtangga orang kita pun banyak masaalah....hubungan suami isteri ramai yg dah tukar jadi zina......bila jadi anak tu yang suka rogol org...

Tanpa Nama berkata...

budak budak perempuan sekarang pun bukan kurang hebatnya. Gatal nak mampus, satu tak cukup, nak beramai ramai. Aperlah nak jadi kepada budak budak zaman ini. Insaflah demi ibu bapa dan menjaga maruah dorang. Pikir beribu kali sebelum membuat perkara sebegini.

Tanpa Nama berkata...

asl bnd cmni berlaku dlm kalangan org melayu je ek???
india cina xpernah lak jd bnd cmni....
melayu sangap lebih ekk???

Tanpa Nama berkata...

Dia orang x fikir ke satu hari dia akan kawin dan ada anak.. cuba fikirkanlah apabila anak mereka yg kena macam tu.

interpeso21 on 10 November 2010 9:26 PTG berkata...

klau aku tau sape dah lame aku kerat 18 budak2 tuh...eiii

Tanpa Nama berkata...

bodoh....!!!!
jahattttt!!!!
kejam!!!!!

Tanpa Nama berkata...

barua anak anjing!

Tanpa Nama berkata...

jom sembelih budak budak jahanam tu!!!

Tanpa Nama berkata...

xyah duk ckp ape la..sape2 y bukak blog ni same jer sumenya..dari tuan punyer blog smpaila aku sndri..

Tanpa Nama berkata...

kalau gatal sangat..langgan pelacur...jangan rosakan masa depan orang..

Tanpa Nama berkata...

kalau korang cakap kat blog berani lah..

Tanpa Nama berkata...

byase broo !!
mmg ler brani banggang !!
jantan sume sial !!
merosakk kn ank dare orgg mmg kje korgg !!
lauu nk tanggung ank org mgandungg sume angkt tgn ckp x twu !!
bdohh !!
elok xder jantan dlm dunia niyy agy bagos laaa !!!

Tanpa Nama berkata...

MAMPUS MALINGSHIT

Tanpa Nama berkata...

sape nk pkol bdk laki ni, ajk aku.add aku kt fb.shahrul25_akmal@yahoo.com

geram aku tgk bdk tindas perempuan.maruah pmpuan tu da trcalar, susa dia nk kawen walaupn dia drogol

Tanpa Nama berkata...

mal:aku gase yg ltk pic ni same jahat ngn perogol 2. sbb nye dy dh meng aib kn awek 2.. kesian r bdk 2.. dh r mke dy nmpk. ko lak mcm tlng sbrkn lak gambar dy.. lau ye ko nk bgth umum,jgn smpai pic mke dy ko ltk..

Tanpa Nama berkata...

Melayu memang sial dan bodoh!
Rosak bangsa Melayu!

Tanpa Nama berkata...

ish...kerajaan tak kisah semua ni kan...baper ramai anak dara/tak dara camni..apa tindakan?tangkap n penjara tu je...tak nak lak guna hukum hudud, rasanya klu diguna mmg jantan semau jadi lelaki..

Tanpa Nama berkata...

aku x rasa bdk pmpn 2 akan repot sbb dia bmbg malu 1 famili.
kena ejek dgn kawan2 nt kang.
mmg jahanam laki2 2...
JAS

Muhamad hafis Mohamad Nor on 14 Februari 2011 2:09 PG berkata...

Doakan mereka dapat balasan yg setimpal... kite kene ingat setiap perbuatan akan dibalas ..samaada di dunia atau akhirat.. di dunia: kite ade adik pompuan,anak pompuan yg bile2 Allah boleh balas atas mereka.kan?. di akhirat:beribu tahunla dibakar dalam api neraka.. kalau x tobat.
kalau nak tobat kene cari keluarge mangse dan serahkan diri.kalu main istighfar je x jadi bro.

Tanpa Nama berkata...

kpd admin....
sy kalo bleh ingin video ni..(jika ada)
kerana ats sbb peribadi...
kalo admin ign tau knp...
email sy di akjoi_ida@yahoo.com
sy brhrp dpt video ni..
mohon admin bg kerjasama..

Tanpa Nama berkata...

hukum hudud bagi orang macam ni

Tanpa Nama berkata...

kimak tol r
aq doakan perogol2 niyh mati dlm keadan yg hina!!

alif jebomm berkata...

ish...
twok nie.... pstu mcm mne kite nak stop perkara nie b'laku... ini msti slah mak bakpa x ajar elok2......

Tanpa Nama berkata...

Kepada admin....

Tolong emailkan video itu kepada saya atas sebab-sebab tertentu....

-serimedan@gmail.com...._

Tanpa Nama berkata...

bila tua kekgi baru sesal tak sudah

Tanpa Nama berkata...

lg luar biasa

Tanpa Nama berkata...

luar biasa

Nowa berkata...

toK bOk la...mcm2 dh jd o0o...bangsat jwak!!!!
ssh2 mak bpak mLahirkan ank progol tok..bgus bUang tme nya kcik2 gk...kimmak la...g mti g bgus la dr hidup...mnyusahkan hidup org laen...
bNatang pun x mcm tak owg..cm taik jak....

Tanpa Nama berkata...

jika benar muslimah ini dirogol...maka lelaki2 td pasti akan dpt balasan...tp jika itu cume lakonan,..kedua dua nya akan dpt balasan..x perlu lah kite mencari mereka semua...jgn kita membuat hukum sendiri...krna kita juga akan berdosa krn hukum yg kita cipta sndiri...

Dharma Kasuma berkata...

Klu ye perkara ni berlaku kenapa takde siapa pun pergi buat report polis? Tapi hakikatnya masalah sosial camni dah berlambak di negara ni, bersepah dilaman porno memaparkan gelagat aksi seks generasi Melayu sekarang tapi malangnya takde pulak kerajaan sibuk nak benteras atau dakwa individu tersebut. Yang pihak berkuasa lebih ghairah sekarang ni hanya mendakwa habis-habisan Anwar Berahim sorang tu aje.

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:51 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Tanpa Nama berkata...

jangan jadikan remaja anda hancur berkecai...

Tanpa Nama berkata...

jangan jadikan remaja anda hancur berkecai...

jual rumah di kemang on 20 Jun 2011 3:32 PTG berkata...

yang lagi mau jual kebun sengon mau bagi info nich tentang bibit jabon dan kayu jabon bagi yang suka bertani

jasa ekspedisi on 20 Jun 2011 3:33 PTG berkata...

mampir nich dari JAKSEL..

Tanpa Nama berkata...

aku rasa budak tu kene ugut kot p semak tu...
atau terlalu pecaye kan kawan,
atau mgkn nak langsai hutang,
aku ade punye cadangan, blok smue laman web lucah..

Tanpa Nama berkata...

kesiannye.. ya allah....

Tanpa Nama berkata...

yang kau salahkan umno kenapa.kau memang pelacur .fahaman pelacur

Tanpa Nama berkata...

bodoh betul apa kena mengena dgn umno plak ....ada akal ker tak ada nie...bukan nak kesian kat budak perempuan tu...duk nak menyalahkan orang lain plak

Tanpa Nama berkata...

kalau dah dilahirkan dari keturunan penzina dan perogol..maka inilah balasanya terjadi kpd adik,akak,mak sedara mkin cucunyapn sama..andaikata bapak dan emaknyapn suka berzina sejak azali maka xkn berenti walaupn dah jadi suamiisteri (2x5)WALLHUALLAM

Luqman Hakim on 6 September 2011 10:04 PTG berkata...

hadoi..musnah anak zaman sekarang

Tanpa Nama berkata...

Cuba engkorang bagik kat aku budak2 lelaki tu ! Alahaiiii,ku kerat jugak konek budak2 ni nanti.....dia orang belum tau aku ni mail lambung.....alahhaaiiiii rasa mcm nak mengamuk telanjang pulak aku nengok perangai budak2 ni....eee

pro on 19 September 2011 2:52 PG berkata...

cilaka

OmG:! Sapa la nak yang cium perempuan ni?

GIla!! [gambar] doktor rogol pesakit yang tidak sedarkan diri

Cara Paling Pelik Perempuan Ini Meraikan HariJadi

Tanpa Nama berkata...

mana itu video?? saya mau tengok..

Tanpa Nama berkata...

ish ape lah..merka ni bgus sebnrnye cume mereka ni x diajar sngt..kalau mcm ni jgn doa buruk mana tau keburukan tu dgt pada kita sendiri..doa baik same waktu rasullulah mendoakan (lupe plak mne) sehingga kan malaikatt jibril ingin mengangkat gunung dn menghempapkan dkt jwsn tu...jdi kite ni pttut doa supaya mereka dpt hidayah..nnti allah yg membalas..jgn kite sibuk dgn hal diorang..biar lah die kene rogol..sape suruh rela..dan knape x berusha untuk lari..salam~

mrbelia on 30 November 2011 11:11 PG berkata...

Biawak pasir punya budak2

Tanpa Nama berkata...

teruk daripda binatang....sya harap perogol itu ada mndapat balasan yg setimpal dgn prbuatannya....

Tanpa Nama berkata...

dalam hal ini kita x buleh salahkan mane2 pihak,
ini mungkin berpunca dari sikap diri sendiri yg tidak peka dengan keadaan sekeliling,manusia zaman sekarang nie senang memusnahkan kepercayaan seseorang itu jika disogok dengan perkara yg mendatangkan kebaikan untuk diri mereka...saya tidak menyalahkan mane2 pihak.jika ade yg terasa saya meminta maaf..saya hanya menyuarakan pendapat saya..selebihnye..kita hendaklah mencegah perkara ini dari terus berlaku...saya kasihan melihat bangsa saya sendiri yg menjadi pelaku...

Tanpa Nama berkata...

hoi

Tanpa Nama berkata...

aku dah tgk video nih....cuba tgk btol2 pompuan ni bkn di rogol pon...nmpak gaya mcm dia merelakan je.....

Tanpa Nama berkata...

xkn la dak pmpuan tu x wat report kowt...mesti die knal kn bdax2 y jamah body die...xkn x gtawu fmly or spe2...agpown kne rakam kn...bnde dah tersebar...law kes rogol...brani pulak diorg nk upload...

iskandarX on 3 Januari 2012 4:55 PG berkata...

depa nie memang sial, dapat kat aku cincang terus tarak bincang punya

Tanpa Nama berkata...

sedap ni

Tanpa Nama berkata...

pe nie zaman skrng niee... dh x betul ke remaja rakyat malaysia semua dah rosak ade gay,lesbian dan mcm2 laaa astaghfirullah ape nk jd laa zaman nie... memang dh nak kiamat kot... memohon pada tuhan agar mereka ini bertaubat pada illahi... subahhannallahh...

raja aedulyadej handaya raja muhamad azilah berkata...

ape laa budak2 sekolah zaman sekrng nie... keje nak enjoy je... tidak memikir masa hadapan orang lain,tidak fikir ke ape akan terjadi keatas budak perempuan nie seleps dirogol? mungkin pelajrnya terganggu... memang takde perasaan langsung otak entah2 letak dkt lututt...

Tanpa Nama berkata...

inilah yang dikatakan syaitan bertopeng maknusia

Tanpa Nama berkata...

aduh budu pnya lelaki sial babi kimak

Tanpa Nama berkata...

LELAKI KEJAM!!!!
(sesetengah kaum adam)

Tanpa Nama berkata...

smua dok sebok cri link.what the fuck

subhaniain on 12 Julai 2012 3:09 PTG berkata...

Inilah wajah dunia yg semakin tua

Tanpa Nama berkata...

Ng upa dak setan......pia juwak tuhan merik blasn ngn cdak lak,bgus glak ka mrogol owg d pke cdak....

Tanpa Nama berkata...

Bukan dirogol tapi kerana rela . Aku dh tengok video full nyer . Yerr . Aku seorang blue . Nak main? Ajak aku . Perempuan ni ditutup mulut kerana kuat sngat membuat suara manja "uwooof uwoof" . Lelaki ni maybe orang kelantan kot . Aku tak faham loghat dia . Laki tuh memasukkan jari dlam pantat dulu baru memendamkan konek nyer . Tapi tak main hanya pedam . Masih virgin . Pantat merah jambu . Okay tuh jer . Harap Maklom yer

Tanpa Nama berkata...

meluntur buluh,biar dari rebungnya

Tanpa Nama berkata...

Buleh share video ke bro..

Tanpa Nama berkata...

Yg si betinanya boleh sampai kat dlm kebun tu apa cer ? Apa sekolah diorg kat dlm kawasan kebun ke? Ke sama2 gatal dgn pakwe, pakwe ajak lebih dia tak nak. Member2 dah standby nak kenduri sama, apa lagi, bedal la, daging dah depan mata. Memang bodoh piang la.

Tanpa Nama berkata...

Pepek betina ni pon dah gatal sebenarnya. Klau tidak, takkan la dia sama2 ikut masuk kebun, masuk semak. Nak sangat, dapat la. Lain hari dah tak payah paksa lagi, nanti dia sendiri yg mintak dikenduri. Ye la, dah tau sedap.

Tanpa Nama berkata...

bodo

Tanpa Nama berkata...

dapppp emmmmm..

Tanpa Nama berkata...

bsarnyeee tetekkkkkkkkkk..x leh rabe kopek awek tuh pun x pelah lgipun aq dah sedapp dah main rabe tetek kucinggg..

Tanpa Nama berkata...

aq nok sumbat kaki x per dh,pale lagi arg

yakot on 7 Mei 2013 2:36 PG berkata...

Ish ish ish

yakot on 7 Mei 2013 2:36 PG berkata...

Sian

yakot on 7 Mei 2013 2:38 PG berkata...

Sian die

yakot on 7 Mei 2013 2:40 PG berkata...

Ish ish ish

Tanpa Nama berkata...

sume nak jadi keyboard worrior. belasah la.pancung la.kerat la. pigidah!

Tanpa Nama berkata...

szfhgrshxfsRhtdearhsggfHG

Tanpa Nama berkata...

ingat 1perkara kalau kta baik keturunan jgak kta akan ikut mksd saya anak2 kta akn mewrisi prangai kta,xgtau

Tamil Taik on 15 Jun 2013 5:52 PTG berkata...

http://duniatamil.blogspot.com/

orang tamil sahaja macam ini paria. orang india lain macam punjabi, telegu, malayalee, hindi, dan lain tak akan macam ini (ada kelas dan berpelajaran). Memang orang tamil di malaysia paria hutan. Biadap, Tak ada hormat, Kurang sopan, banyak kes. Lebih baik mati dari hidup macam paria gila.

Tamil Taik on 15 Jun 2013 5:52 PTG berkata...

http://duniatamil.blogspot.com/

orang tamil sahaja macam ini paria. orang india lain macam punjabi, telegu, malayalee, hindi, dan lain tak akan macam ini (ada kelas dan berpelajaran). Memang orang tamil di malaysia paria hutan. Biadap, Tak ada hormat, Kurang sopan, banyak kes. Lebih baik mati dari hidup macam paria gila.

Tanpa Nama berkata...

Teroknya

Tanpa Nama berkata...

nk tngk video ni mcm mana ?

Tanpa Nama berkata...

mcm mana nk tngk video ni ?

Tanpa Nama berkata...

perangai mcm anjing!!!kesian dkat budakk tu,klau mak bapak budakk buat report pon dh tak gune..maruah budak tu dh tercemar...klu korang nk pergi belasah anjing2 tu semua ajak aku sekali....nie fb aku "nurfaedzahramli@yahoo.com"

Tanpa Nama berkata...

alla,, smue tu ajarn dri sklah ler tu,, ade team ke yg nk pergi blasah anjing2 tu,, lw ade, ajak aq skali,

Tanpa Nama berkata...

alla,, smue tu ajarn dri sklah ler tu,, ade team ke yg nk pergi blasah anjing2 tu,, lw ade, ajak aq skali,

Tanpa Nama berkata...

alla,, smue tu ajarn dri sklah ler tu,, ade team ke yg nk pergi blasah anjing2 tu,, lw ade, ajak aq skali,

Tanpa Nama berkata...

Itu la klu bapak dieorg buat dieorg x penah baca bismillah..

Tanpa Nama berkata...

Klu bca bismillah insyaallah ank2 dieorg xkn jd mcm ni.

PUSATOBAT-PRIAPERKASA.COM on 19 Februari 2014 9:52 PG berkata...

1.DOWNLOAD Video Porno Jenifer Duhn Terlengkap 3gp

2.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH & BCL 3gp

3.DOWNLOAD Video Porno Ariel NOAH & Aura Kasih 3gp

4.DOWNLOAD Video Porno Angel Lelga Full 3gp

5.DOWNLOAD Video Porno Nikita Willy & Diego Michelle 3gp

6.DOWNLOAD Video Porno Anak SMU Terkomplit 3gp

7.DOWNLOAD Video Porno Para Pejabat Terlengkap 3gp

8.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Full 3gp

9.DOWNLOAD Video Porno Artis Indonesia Full 3gp

10.DOWNLOAD Video Porno Anak SMP Full 3gp

11.DOWNLOAD Video Porno Indonesia Ngintip Terlengkap 3gp

Tanpa Nama berkata...

mohon hantar video ini di jaha_145@yahoo.com
atas sebab-sebab tertentu,.....

AteynnMeme on 4 Jun 2014 3:20 PG berkata...

Income RM900 sehari tanpa modal.Tuan/ Puan drpd kita berfb/berWECHAT/WHATSAPP x dpt hasil.apa kata sambil-sambil tu kita buat income nak?Saya nak berkongsi 1 program dari US yg boleh buat income sampingan.FREE REGISTER tiada apa2 bayaran yg dikenakan.Tiada tipu muslihat (kalau anda rasa program ini menipu.anda x rugi apa2 pun.anda x kluar modal punkan?Tak perlu cari orang.tak perlu jual atau beli barang.syarat kelayakan anda ada FACEBOOK/WHATSAPP/ WECHAT dan tahu guna komputer sikit2.apa saja termasuk twitter atau laman sosial yg lain.Anda perlu open link dibawah dan register sebagai member.Lepas register anda terus dpt 25usd x 3.4 = RM85.00...lepastu anda akan dpt link anda sendiri.apa lagi copy link sendiri dan copy ayat2 saya ni paste kat fb /twitter dan sebagainya. Setiap org yg buka link anda , anda akan terima ganjaran sebanyak 10usdx3.4 = RM34.00 mudahkan? Duit anda boleh pilih samada duit masuk ke acc bank / cek akan dipos ke alamat rumah anda.Register PERCUMA disini.Trylah xrugi pape pun.click at these link" http://pay4shares.com/?share=156832 " like seriously tok bukan scam.try!kerja kita hanya promote or advertise jak je, cuba je lah hihi.

Tanpa Nama berkata...

Tahu x pe kita g sama sama batai dieorng tu

Tanpa Nama berkata...

Buat laa lg

Tanpa Nama berkata...

Nate baso budok gilo babi.peragai lebih pado setei

Faris Syazwan on 15 Ogos 2014 3:42 PG berkata...

, kerajaan pulak kau salah . Haha . Dasar otak politik je kau ney . Nafsu orang yang kuat kerajaan pulak disalahkan . Ney pown berlaku kat kelantan . Aku da tengok video ney .

Maryam Magdalene on 21 Ogos 2014 2:19 PTG berkata...

[Please Fuck Me] ABG Berkerudung Lagi Blowjob Di Dalam Gubug Derita..Penuh Dengan Nafsu

[Please Fuck Me] ABG Lagi Dientot Bergantian Sampai Terengah-engah Kecapean.

[Please Fuck Me] Kasihan tuh Memeknya diangguri..Agan Mau..!!!!

[Please Fuck Me] Pemerkosaan Cewek Susu Gede Pentil Mungil..Mantap Banget.

[Please Fuck Me] Cewek Mabok Dientot Rame-rame..Mulus gan.

[Please Fuck Me] Ngentot Cewek cantik Toket Besar Dan Mulus..Durasi lama.

[Please Fuck Me] Sepasang Pelajar Lagi Pamer Ngentot Hot..Mantap gan.

[Please Fuck Me] Dogy Style...Sepasang ABG Lagi Ngentot sambil Pamer Gaya.

[Please Fuck Me] Kecil-kecil Jago Ngentot..Bkin Nafsu.

[Please Fuck Me] Intan....Sicantik Yang Suka Ngentot.

[Please Fuck Me] Lagi Ngintip Ekspresi Wajah Pelajar Lagi Ngentot.

[Please Fuck Me] Sepasang ABG Lagi Ngentot Gaya Berdiri..Berkerudung Hitam.

[Please Fuck Me] Ngintip Susu Gede Pentil Mungil ABG Mandi ..Hot Banget Gan.

[Please Fuck Me] Meki Perawan Kena Sodok dua Jari..Seret Banget

[Please Fuck Me] Scandal perekrutan SPG..Harus Berani Bugil.

[Please Fuck Me] Cantik Mulus..Tapi Hobinya Ngentot.

[Please Fuck Me] Sepasang Muda Mudi Lagi Ngentot di Kebun

[Please Fuck Me] Sepasang ABG Ngentot DiTangga.."Ga Kebagian Hotel"


………… /´¯/) Click Any Link For Porn Video
……….,/¯../ /
………/…./ /
…./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
/’/…/…./…..:^.¨¯\
(‘(…´…´…. ¯_/’…’/
\……………..’…../
..\’…\………. _.•´
…\…………..(
….\…………..\.

Dewa Bokeper on 24 Ogos 2014 3:31 PG berkata...

FREE VIDEO PORN ASIAN


FREE VIDEO PORN HARDCORE


FREE VIDEO PORN LESBIASN


FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN PERAWAN


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN SEMARANG


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN JOGJA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN BANDUNG


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN JAKARTA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN MEDAN


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN MAKASAR


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN SMA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN KAMPUS


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN ABG


FREE VIDEO PORN LESBIASN


FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN VIDEO MALAYSIA


FREE PORN VIDEO INDONESIA


FREE PORN VIDEO THAILAND



Balas
























































































Balas Hapus

Tanpa Nama berkata...

klo tgk video nmpk aksi rela tp entahlh ,klo tgk gmbr mmng nmpk cm kne paksa

Tanpa Nama berkata...

binatang

Tanpa Nama berkata...

link videonye... http://mengejarbayangbayang.blogspot.com/2014/10/video-3gp-melayu.html

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Arkib Blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords