[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

10 Mac 2011

Video kepala patung boleh menjerit!.....

Kongsi
10 Mac 2011



Amacam?. Korang masih boring lagi?. Takpelah, tadi dah layan budak taska main gitar kan...ok, laaa nie kita jangan cerita pasal artis lagi yea. Kita rileks-rileks jer tengok dunia lain pulak kan. Sebab banyak lagi perkara yang boleh menghiburkan kita selain perkara yang berkaitan dengan artis nie kan. Bila cerita dunia hiburan mesti kita fokus pada artis jer. Tak semestinya, kadang-kadang kita tengok pengemis tepi jalan pun boleh memberikan hiburan kan. Kadang-kadang ada bakat diantara pengemis nie lebih hebat dari artis yang sedia ada yang cuma harapkan muka jer cantik, tapi bakat entah kemana. Nama pun dunia hiburan, yang penting kita terhibur walau dengan apa cara sekali pun. Kalau dah nama dunia hiburan tapi buat sakit pala nak watpe kan. Tol tak kengkawan?

Oklah, cakap banyak pun tak guna. Daripada membebel ntah yang bukan-bukan, mencarut mengarut tak tentu pasal baik kita layan pulak video kepala patung boleh menjerit. Apasal macam lain macam jer bunyinya ek?. Takpelah, korang layan jelah k...Zasss.....






0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords