[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

10 Mac 2011

Video persembahan gitar murid taska!!!.....

Kongsi
10 Mac 2011



Boring laaa asik cerita artis je kan kengkawan. Naik muak pun adakan, balik-balik cerita kahwin, cerai, buat dajal...tu jer depa tau. Apa kata kita refresh balik otak kita layan benda-benda yang happening skit. Nanti kita sambung lah cerita artis balik.

Jom kita layan petikan gitar dari kanak-kanak sekolah taska tapi dari Korea Utara sana nun. Nilai lah bakat mereka nie, kita yang tua nie pun malulah tengok depa main siap bleh pandang tempat lain wok. Dia punya gentel macam makan bubur lah... yea lar, ni kan kat Korea, makan buburlah kan. Steady ajer dia... Mungkin nilah bakat pelapis yang akan terkenal juga satu hari nanti. Tak nak cerita artis pun last-last ada kaitan dengan artis jugak kannn. Takpelah... Layannn.....







0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords