[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

19 Mac 2011

Tylor Swift goda Zac Efron.

Kongsi
19 Mac 2011


Taylor Swift memang cantik dan tak heran jika Zac Efron tergila-gila pada aweks sorang ni.

Tapi masalahnya kisah romantis mereka hanya akan terjadi dalam filem saja. Swift dan Efron bakal jadi pasangan kekasih dalam filem animasi berjudul THE LORAX yang diadaptasi dari buku kanak-kanak yang ditulis oleh Dr. Seuss.

Itu pun Taylor Swift hanya akan meminjamkan suaranya saja untuk mengisi karakter yang menjadi wanita pujaan karakter yang dibawa oleh Zac Efron.

Walaupun keduanya adalah nama besar dalam dunia hiburan tapi kali ni watak yang mereka pegang bukanlah watak utama. Menurut Splash News, watak The Lorax akan menggunakan suara komedian, Danny DeVito.

Filem kedua Taylor Swift ni juga akan disunting dalam teknologi 3D dan akan diedarkan oleh Universal Pictures. Nama lain yang digunakan suaranya dalam projek ni adalah Betty White yang akan menyumbang suara karakter nenek Zac Efron.

Belum dipastikan lagi bila filem animasi ni bakal ditayangkan namun projek ni memang sudah diumumkan pasti jadi.

Walaupun ni adalah projek animasi pertama Taylor Swift namun awek 21 tahun ni dilihat tak akan mengalami kesulitan kerana dia sudah biasa dengan pengolahan vokal. lebih-lebih lagi wanita kelahiran Wyomissing, Pennsylvania ni juga suka bercakap sorang diri!


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords