[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

19 Mac 2011

Megan Fox berlakon dalam sambungan filem KNOCKED UP .

Kongsi
18 Mac 2011


Walaupun tahun ni Megan Fox tak muncul di layar lebar, tapi bukan berarti karier aktres yang sering disebut sebagai kembar Angelina Jolie ni dah berakhir.

Baru-baru ni Megan dikatakan suah pasti akan berlakon dalam filem yang merupakan spin-off dari KNOCKED UP yang pernah ditayangkan pada tahun 2007 lalu.

Tapi belum dipastikan lagi watak apa yang akan di pegang Megan Fox dalam filem ni. Splash News hanya menyebutkan Megan sedang dalam perbincangan untuk tampil bersama Paul Rudd dan Leslie Mann dalam filem Universal ni.

Yang pasti Rudd dan Mann akan menyambung watak mereka dalam KNOCKED UP dan kali ini mereka akan menjadi karakter utama dalam filem ni.

Sama seperti KNOCKED UP, Judd Apatow masih lagi menduduki kerusi pengarah sekaligus produser filem tersebut. Selain Apatow, Barry Mendel dan Clayton Townsend juga bertanggung jawab sebagai produser filem ni.

Dalam filem KNOCKED UP, Rudd dan Mann hanya memagang watak kecil dibelakang karakter yang dilakonkan oleh Seth Rogen dan Katherine Heigl. Mann memegang watak sebagai adik Heigl sementara Rudd pula sebagai saudara iparnya.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords