[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Mac 2011

Slash batal konsert di Jepun.

Kongsi
15 Mac 2011


Bekas gitaris 'Guns N' Rosses', Slash dikatakan akan membatalkan tiga konsertnya di Jepun. Pembatalan tu kerana disebabkan tsunami yang telah melanda negeri Sakura tu pada 11 Mac 2011 lalu.

Telah dijadualkan sebelum tu yang gitaris rambut ketak nie akan membuat konsert pertamanya di Tokyo's Studio Coast venue pada 16 dan 17 Mac 2011 dan Bay Hall di Yokohama sehari selepas tu.

"Tidak mungkin bagi kita untuk melakukan konsert di Tokyo & Yokohama mengikut jadual yang asal," tulis Slash di twitter-nya seperti dilapor aceshowbiz, hari ni(15/3/2011).

Namun ia berjanji akan segera kembali jika keadaan Jepun sudah kembali stabil. "Kami akan cuba untuk menjadual kembali secepat mungkin," tulisnya lagi.

Jepun telah dilanda gempa bumi berkekuatan 9,0 skala richter. Beberapa minit selepas tu tsunami telah menghentam beberapa kawasan pinggir pantai. Hingga kini dikatakan lebih dari 2000 orang telah hilang.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords