[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Mac 2011

Krisdayanti dan Raul Lemos semakin berani!.

Kongsi
15 Mac 2011


Pernikahan Krisdayanti bersama Raul Lemos hanya menghitung hari. Pasangan yang sedang mabuk cinta tu dah tak malu untuk memperlihatkan kemesraan di depan umum.

Sebelum rancangan pernikahannya, KD dan Raul jarang bersama di hadapan umum. Jika ditanya tentang kisah percintaannya, penyanyi 'Pilihlah Aku' tu milih untuk tidak memberi komen.

Kini, kemesraan KD dan Raul makin jelas dilihat ketika proses shooting video klip 'Nurlela' yang dinyanyikan oleh rakan KD, Iis Dahlia. Raul yang memakai baju putih dan seluar pendek jeans dilihat setia menemani calon isterinya tu. Wajah kebahagiaan juga terpancar dari wajah KD yang nampak cantik mengenakan gaun berwarna hijau.

Kakak KD, Yuni Shara juga turut tampil sebagai model dalam video klip tersebut. Kini proses shooting masih lagi berlangsung di Studio Sparc, Jalan Raya Bogor, Jakarta Timur.

KD dan Raul akan bernikah pada 20 Mac ni di Masjid Sahid Nurul Iman di Hotel Grand Sahid, Jakarta Pusat. Sementara majlisnya pula akan diadakan pada 25 Mac di Ballroom Hotel Mulia Senayan.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords