[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

16 Mac 2011

Patung lilin Justin Bieber tak serupa !.

Kongsi
16 Mac 2011



Museum Madame Tussauds memiliki patung lilin Bieber dengan rambut khasnya yang dilihat sama, tapi ternyata cuma rambutnya itu saja yang sama!.

Ketika patung lilin Justin Bieber tu dirasmikan semalam (15/3), semua fans dilihat tercengang kerana patungnya tu sama sekali tak serupa!.

Walaupun tak serupa, tapi Justin Bieber tak menunjukkan tanda kekesalan dengan hasil kerja muzium patung lilin ni. Bieber malah asyik berpose dengan senyum lebar di sebelah patungnya tu bersama ibu, Pattie.

"Cukup mengejutkan melihatnya. Aku memang lebih tinggi, tapi ini kan aku beberapa tahun lalu. Bagus sekali, terima kasih banyak," kata Bieber. Ketika mengajak ibunya naik ke atas pentas, Bieber sempat berbisik, "Patungnya tak punya bulu di wajah."


Bieber juga dilihat memeluk patungnya tu, namun menolak untuk menciumnya di depan para fotografer. "Aku ingin membawanya pulang," jawabnya.

Idola remaja ni telah bekerja sama dengan kumpulan yang membuat patungnya ni tahun lepas. Pakar rambut pun terlibat agar rambut sebagai identitinya dilihat benar-benar sama dengan aslinya. Tapi kini rambut tu dah tak lagi sama, kerana Bieber telah memotong rambutnya lebih pendek, yang turut membuatkannya hilang ribuan follower di Twitter.

Pihak Madame Tussauds sendiri menyatakan bahawa mereka cukup bangga dengan patung Justin tu, yang kini dipamerkan di 3 muzium sekaligus iaitu Museum Madame Tussauds di New York, London, dan Amsterdam.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords