[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

16 Mac 2011

Linkin Park jual t-shirt untuk dana tsunami.

Kongsi
16 Mac 2011



Penyanyi dari band rock Linkin Park, Mike Shinoda dikatakan telah mereka dua baju untuk tujuan amal. Hasil dari penjualan baju ni nanti akan disalurkan untuk korban dari gempa Tohoku Pacific Ocean.

Seperti dilapor Tokyohive.com, pada tarikh 11 Mac lalu Mike telah bertanya kepada followernya di twitter tentang mana satu antara dua baju tersebut yang menjadi pilihan mereka untuk dipakai demi memperingati para korban dari tsunami.

Ternyata, kedua-dua baju tersebut mendapat respon yang sangat bagus. Kini Mike merancang untuk menjual kedua-duanya. Baju yang pertama direka dengan gambar kupu-kupu origami, dan yang kedua ditulis dengan tulisan Not Alone, dengan layer gambar bendera Jepun.

Itu adalah cara Mike dan anggota Linkin Park yang lain untuk mencari dana melalui organisasi charity mereka iaitu Music for Relief.

Menurut blog Mike, baju tersebut boleh didapatkan di kedai Linkin Park. Mereka juga menulis, "Seluruh penjualan bakal disalurkan Music for Relief demi membantu korban yang selamat dari gempa 8.9 scala richter di Jepun."


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords