[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

18 Mac 2011

Oraang tua Miley Cyrus batal cerai.

Kongsi
18 Mac 2011



Setelah berbagai masalah dan tekanan yang melanda, Miley Cyrus akhirnya kini dapat bernafas lega dan bahagia.

Satu khabar terdekat bintang Disney ni telah memberitahu bahawa rancangan perceraian kedua orang tuanya kini telah dibatalkan!.

Hal ni sudah dipersetujui oleh ayahnya, Billy Ray Cyrus, dalam sebuah wawancara dengan The View. Billy menyatakan bahawa dia telah memutuskan untuk memberikan satu lagi peluang buat perkahwinannya dengan Tish Cyrus.

"Aku telah membatalkan perceraian. Aku ingin menyatukan keluargaku kembali. Keadaannya sudah sebaik dulu. Aku merasa aku memiliki Miley kembali. Aku merasa kami adalah ayah dan anak sebelum HANNAH MONTANA," katanya.

Dulu Billy telah menyalahkan filem ni sebagai penyebab hancurnya keluarga mereka. Kini Billy juga menyatakan bahawa populariti telah menjadi penyebab semua tu berlaku.

"HANNAH MONTANA tidak menghancurkan keluargaku, tapi populariti. Bila kau sudah 'naik' (dalam populariti), kau akan merasa seperti diikat di sebuah roket," katanya.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords