[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

14 Mac 2011

Mila Kunis penyebab Justin Timberlake putus dengan Jessica Beil.

Kongsi
14 Mac 2011


Justin Timberlake dan Jessica Biel baru saja mengakhiri kisah asmara mereka bersama. Khabar kuat mengatakan Justin telah memutuskan hubungannya bersama Jessica kerana Mila Kunis.

Seperti dilapor majalah US, hari ni (14/3/2011), Justin dan Mila sering menggoda antara satu sama lain. Hubungan mereka bermula ketika keduanya disatukan untuk shooting filem 'Friends With Benefits'.

Di tambah lagi dalam filem tersebut Justin dan Mila telah diarahkan melakonkan adegan seks. Hubungan kedua-dua bintang tersebut dilihat ketika Justin dan Mila saling memuji satu sama lain di media.

"Justin sangat tertarik dengan Mila. Mereka saling menggoda satu sama lain," kata sumber yang dekat dengan keduanya.

Penyanyi 'Sexy Back' tu mengatakan, beradegan seks dengan Mila adalah hal paling mudah untuk seorang lelaki. Justin juga mengaku berminat dengan aktres berusia 27 tahun itu.

Justin kini memutuskan hubungannya dengan Jessica yang sudah bersama sejak 2007 tu. Tidak diketahui secara tepat sebab putusnya hubungan mereka tu, namun keduanya putus secara aman.




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords