[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Mac 2011

Luka Nicole Scherzinger terubat dengan 'MIB III' !...

Kongsi
11 Mac 2011



Nicole Scherzinger selama ni tak pernah dilihat di layar lebar walaupun sebenarnya Nicole juga pernah memegang watak kecil dalam beberapa filem. Nicole juga pernah mengikuti beberapa audition namun kebanyakannya gagal. Tapi untuk menjadi penebus kekecewaan Nicole Scherzinger selama ni,akhirnya dia diberi peluang memegang watak dalam filem MEN IN BLACK III yang akan datang .

"Audition itu memeningkan. Di atas pentas menjadi bintang pop, saya merasa seperti di rumah. Tapi di audition saya rasakan sungguh janggal dan tidak menyenangkan. Saya pernah mengikuti banyak audition dan selalu ditolak dan saya akan pulang sambil menangis," kata Nicole Scherzinger yang dilaporkan Splash News.

Tapi akhirnya Nicole berjaya juga mendapatkan watak sebagai Lilly dalam MEN IN BLACK III. "kini saya baru saja selesai shooting filem MEN IN BLACK III - filem blockbuster Hollywood - dan ia telah menebus semua penolakan yang pernah saya terima," kata Nicole Scherzinger yang memegang watak pasangan karakter utama yang dilakonkan oleh Will Smith.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords