[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Mac 2011

Eira Syazira di ganggu makhluk halus?!...

Kongsi
11 Mac 2011


Komen Eira Syazira ketika mengalami gangguan?

"Sebenarnya kami menjalani penggambaran drama bersiri tersebut di sebuah rumah usang dan khabarnya rumah itu agak keras. Ada sejarah dalam rumah tersebut yang mana pemiliknya juga meninggal dunia dalam rumah itu."

"Saya baru sampai di rumah tersebut dan disebabkan terlalu lapar saya terus makan menggunakan pinggan yang ada dalam rumah itu tanpa meminta izin terlebih dahulu . Saya ingat jurusolek dah minta izin sebelum guna. Akibatnya badan saya jadi sakit dan sangat keras."

"Pergi klinik, doktor tak dapat kesan penyakit saya dan kemudiannya saya telah dibawa berubat di pusat perubatan tradisional. Di sana saya diberitahu bahawa saya telah mengalami gangguan sebab menggunakan pinggan tersebut tanpa minta izin,"


Komennya ketika membawakan watak Kemboja dalam drama bersiri Kemboja Puteh?

"Saya menjadi roh yang mahu menuntut bela atas kematian saya. Jadi setelah membawakan watak ini, ia secara tak langsung ia menghantui saya. Saya agak kerap stressed dan suka bersendiri. Sebab kita berlakon pun dekat rumah yang agak keras."

"Tapi dari sudut lain, drama ini agak mudah untuk saya jayakan kerana saya tak perlu tukar baju berkali-kali. Saya hanya memakai baju yang sama iaitu putih kerana saya hanya perlu kerap menjelma dalam bentuk roh,"

"Memang cerita ini sebuah kisah seram tapi kita masih selitkan mesej yang berguna buat tontonan umum. Dalam cerita ini kita tunjuk setiap perbuatan yang jahat itu pasti akan mendapat balasan. Cerita ini diinspirasikan mengikut filem Nang Nak tapi acuannya tidak sama,"


Laporan asal : murai

2 comments:

Wanita Bertudung Hijau on 11 Mac 2011 1:10 PTG berkata...

diganggu sebab guna pinggan tanpa izin? mazhab manalah ni yang ajar kena minta izin dari jin? ishhhhhhh

ke kena ganggu sebab tak baca bismillah

biasanya kita kena ganggu dengan jin ni sbb kita jauh dari kalam Allah, tak nak baca al quran, jauhkan diri drpd al quran

dlm al quran ALLAH dah ckp, baca surah al baqarah cthnya, jin dan syaitan tak ganggu kita selama 3 hari 3 mlm. tu belum masuk ayatul kursi dan dll.

marilah kita sama2 amalkan bacaan al quran, 1 huruf 1 pahala, baca paper hari2 boleh kan :-)

Wanita Bertudung Hijau on 11 Mac 2011 1:14 PTG berkata...

eh silap

1 huruf 10 pahala

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords