[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

31 Mac 2011

Keranda Liz Taylor bernilai USD$ 11,000.

Kongsi
31 Mac 2011



Bintang filem CLEOPATRA yang meninggal pada usia 79 tahun tu akhirnya dimakamkan di Forest Lawn Memorial Park, California pada 24/03/2011 lalu.

Apa yang uniknya keluarga Dame Elizabeth Taylor atau nama popularnya Liz Taylor telah menghabiskan wang berjumlah USD$ 11.000 hanya untuk kos menyiapkan kerandanya saja.
Menurut website TMZ, keranda untuk Liz Taylor ni adalah diperbuat dari kayu mahoni yang dilapisi dengan baldu merah, lengkap dengan bantal kepala yang warnanya juga sesuai dengan alas baldu tersebut. Ni dilakukan untuk mengingati Liz sebagai seorang bintang besar yang layak dihormati.

Walaupun acara pemakaman ni eksklusif untuk keluarga terdekat saja, namun kesan mewah memang sangat tergambar. Keluarga Liz telah mengaturkan acara termasuk pembacaan puisi karya Gerard Manley Hopkins yang berjudul The Leaden Echo and the Golden Echo yang telah dibacakan oleh Colin Farrell.

Liz Taylor meninggal pada 23/03/2011 di Cedars-Sinai Medical Center, Los Angeles kerana kegagalan jantungnya. Liz juga telah dimakamkan dalam tradisi Yahudi kerana makamnya telah dihiasi bunga violet, gardenia, dan lili.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords