[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Mac 2011

Judul filem Harry Potter paling laris!!!.....

Kongsi
11 Mac 2011


Dari tujuh filem Harry Potter yang telah ditayangkan, ternyata "Harry Potter and Deathly Hallows Part 1" dilihat paling laris dan mendapat kutipan terbesar di pasaran antarabangsa.

Filem tu telah mengaut keuntungan sebanyak US$657.24 juta mengalahkan keuntungan "Harry Potter Potter and the Philosopher’s Stone" pada 2001 yang mengaut US$657 juta di seluruh dunia. Ini telah dinyatakan oleh Warner Bros semalam, sebagaimana dilapor The Hollywood Reporter.

"Tentu sangat sukar menembus rekod pendapatan filem sebelumnya dan film (Harry Potter) ini telah melalui perjalanan yang luar biasa," kata Jeff Robinov, Presiden Warner Bros Pictures Group.

Filem sekuel Harry Potter yang terakhir ialah Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 akan ditayangkan pada November nie.

Jika digabungkan pendapatan filem Harry Potter I - VII, maka filem sekuel Harry Potter tu menjadi filem terlaris sepanjang masa dengan kutipan sebanyak 6.37 trilion dolar AS.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords