[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

6 Mac 2011

Johnny Depp dan Angelina Jolie saling terpegun!!!.....

Kongsi
6 Mac 2011


Karakter Angelina Jolie yang lebih keibuan ternyata telah membuat Johnny Depp terpesona. Dan hal yang sama juga telah dirasakan oleh Jolie terhadap Deep, mereka berdua memberikan pandangan dan saling mengagumi antara satu sama lain.

“Dia (Jolie) adalah wanita yang serba luar biasa. Dia adalah seorang ibu yang sempurna, lucu dan pintar,” kata Depp seperti dilaporkan Female First, Sabtu 5 Mac 2011.

Aktor berusia 47 tahun ni mengatakan dirinya tak dapat membayangkan jika dia menjadi Jolie dan Pitt. Kerana dia mengaku tak sanggup mengurus enam orang anak sekaligus. Belum lagi segala gerak-geriknya sentiasa diikuti paparazzi.

“Kalau saya, tak tahu apa yang harus saya lakukan. Mungkin saya akan merasa seperti dipenjara,” kata aktor yang mengenali Jolie setelah terlibat dalam penggambaran filem ‘The Tourist’.


Waktu pengambaran filem tu, Jolie kerap membawa keenam anaknya ke lokasi shooting. Mereka juga sempat menghabiskan waktu di kediaman Depp di Perancis.

Tak hanya Depp yang memuji Jolie. Di mata artis berbibir seksi tersebut, Depp juga aktor yang sempurna. “Ia adalah pelukis yang luar biasa, ia adalah musisi yang hebat, ia adalah aktor yang hebat,” kata Jolie.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords