[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

16 Mac 2011

Joel Madden paksa isteri pulang bantal.

Kongsi
16 Mac 2011


Penyanyi kumpulan Good Charlotte, Joel Madden dikatakan terdiam seketika bila menerima bil kad kreditnya yang menunjukkan jumlah perbelanjaan isteri kesayangan, Nicole Richie.

Bila di totalkan jumlahnya semua, maka itulah yang membuatkannya terkejut kerana angka jumlah yang harus dibayar seperti tak masuk dek akal.

“Pernahkah anda membaca jumlah kad kredit anda, lalu bertanya dengan isteri anda bagaimana isteri anda boleh menghabiskan wang 3 ribu dollar hanya untuk membeli bantal. Saya pernah. Bayangkan saja, hanya untuk BANTAL!,” nyata Joel di twitternya.

Dalam tulisan di twitternya, Joel kelihatan benar-benar terkejut. Dia menyatakan rasa tidak percayanya atas pembelian bantal yang harganya hingga tak masuk akal tu. Tapi, Nicole dilihat tak hirau pun dengan kemarahan suaminya tu. Ibu tiga anak tersebut dilihat tenang saja.

Walaupun Nicole tidak peduli dengan amaran suaminya, namun akhirnya dia terpaksa mengalah dan bersedia untuk mengembalikan bantal tersebut ke kedai asal setelah didesak oleh Joel. Suaminya 31 tahun, telah memaksanya untuk menukar bantal tersebut dengan bantal biasa yang harganya patut.

“Tidak perlu berbincang lagi, bantal itu akan segera dikembalikan ke kedai asalnya. Saya harap isteri saya menyukai bantal yang telah saya pilih dan saya letakkan di rumah. Yakin! Bantal mahal itu pasti sudah ditukar ketika saya menghantar pesan ini,” tutup Joel dalam twitternya.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords