[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

16 Mac 2011

Persaingan 3 wanita merebut tempat sebagai kekasih Batman.

Kongsi
16 Mac 2011



Film Batman terbaru bertajuk ‘Dark Knight Rises’ akan segera memulakan penggambaran tak lama lagi. Pengarahnya, Christopher Nolan kini sedang sibuk memilih selebriti cantik yang akan memegang watak dalam filem tersebut.

Nolan sudah mempunyai senarai beberapa nama aktres yang akan dipanggilnya untuk casting. Antara nama-nama yang disebut-sebut adalah Keira Knightley, Anne Hathaway dan Jessica Biel. Ketiga-tiga aktres senior tu akan digandingkan dengan dua pendatang baru iaitu Kate Mara dan Charlotte Riley.

Menurut satu akhbar Hollywoood, Nolan hingga kini masih lagi sibuk memilih pelakon yang sesuai untuk digandingkan dengan hero dalam filem Batman tersebut. Seperti berita yang dilaporkan Popeater, Nolan tetap memilih Knightley, Hathaway dan Biel sebagai calon terkuatnya ketika ni. Sementara tu, Riley dikatakan sudah siap menjalani screen test dua minggu lepas.

Dari nama-nama aktres tersebut, Nolan akan memilih dua orang aktres yang masing-masing akan memegang watak wanita jahat dan kekasih Batman.

Christian Bale dilihat tiada persaingan untuk wataknya sebagai Batman dalam filem terbaru ni. Bale pernah mengatakan bahawa filem ni adalah watak terakhirnya sebagai Batman. Dia telah mengumumkan hal tersebut untuk memastikan yang dia tidak akan lagi terlibat dengan Batman.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords