[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

3 Mac 2011

Ikon Seks Hollywood : Jane Russell meninggal dunia!.....

Kongsi
3 Mac 2011


Jane Russell, lagenda bintang seks Hollywood meninggal dunia di California, Isnin (28/2) pada usia 89 tahun akibat gangguan pernafasan.

Bintang seks tahun 1940an hingga 1950an ni dilaporkan anak angkatnya, Buck Waterfiled, "meninggal dalam damai".

Produser filem, Howard Hughes, untuk pertama kalinya membawa Jane Russell membintangi filem berjudul "The Outlaw". Filem layar lebar ni lebih banyak mempertontonkan buah dada Russell yang memiliki ukuran 38-D.

Filem "The Outlaw" sebelum ditayangkan mengalami banyak tapisan selama beberapa tahun. Namun, pada 1943, "The Outlaw" akhirnya berjaya ditayangkan.

Dalam biografinya, Russell menulis, "Aku tak begitu bahagia melakonkan watak itu, kecuali untuk filem komedi."

Dia pernah berlakon untuk filem-filem komedi bersama Bob Hope pada 1948. Tahun 1953, Russell berlakon dengan Marilyn Monroe dalam filem "Gentlemen Prefer Blondes."

Di saat popularitinya meninggkat, Russell mulai menyertai "Kelompok Kristian Hollywwod." Tiap minggu dia akan belajar Injil di rumahnya untuk filem keagamaan.

Pernikahan Russell dengan pemain bola sepak Bob Waterfield mengalami pelbagai krisis dan tak dikurniakan anak dan akhirnya mereka memutuskan bercerai setelah berkawin selama 25 tahun. Kemudian Russell bernikah dengan aktor Roger Barrett yang meninggal tiga bulan lalu. Pada 1971, Russell menikah dengan John Peoples, seorang tentera udara yang meninggal tahun 1999.

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords