[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

4 Mac 2011

Gambar terbaru Justin Bieber bermesraan dengan Selena!.....

Kongsi
4 Mac 2011


Justin Bieber dan Selena Gomez dilihat betul-betul tengah mabuk cintun. Makin hari makin berani pulak dia tunjuk keghairahannya bersama di khalayak umum tanpa segan silu. Nanti orang ambil gambar tau pulak dia marah.

Seperti dilapor Daily Mail semalam, Justin dan Selena dirakamkan sedang berpelukan dan beberapa kali mencemolot aweksnya tu di sebuah pusat beli belah di Beverly Hills

Justin dan Selena dilihat sangat intim dan seronok bergurau berdua sambil berjalan di situ. Antara butik yang menjadi piihan mereka untuk singgah ialah Louis Vuitton dan Dolce & Gabbana.

Dua hari lepas, penyanyi'Baby' ni punya tak tahan menahan emosinya sehingga dia terpaksa mengeluarkan isyarat lucah kepada wartawan yang sentiasa mengikutnya semasa keluar bersama Selena. Tapi sampai laaa ni, Justin masih tak mengaku tentang hubungan dengan Selena. Rasanya wartawan pun dah tak perlulah lagi sibuk dok tanya soalan tu. Sebab dah tau jawapannya. Biarkan jelah pandai-pandai dia nak hidup. Makin ditanya, makin suka lah dia...





2 comments:

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:33 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:45 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords