[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Mac 2011

Gambar rumah-rumah selebriti Hollywood!!!.....

Kongsi
9 Mac 2011


Apa kata kita layan gambar-gambar rumah selebriti Hollywood nie. Dah macam istana pun ada kan. Malah lebih dari tu pun ada. Tak tau lah macam mana nak duduk rumah besar macam tu. Lepak jugak nak jalan kaki round keliling rumah, mau kena naik moto pegi cari toilet tur!. Main nyorok-nyorok mau seminggu pun tak jumpa. Last-last sesat dalam rumah sendiri...

Layannn.....


Nicole Kidman and Keith Urban's home in Beverly Hills


Seal and Heidi Klum's home in Beverly Hills


Dr. Phil's home in Beverly Hills


Michael Vartan's home in West Hollywood


Ryan Phillippe's home in Los Angeles


Jason Statham's home in Los Angeles


Simon Cowell's home in Beverly Hills


Mariah Carey and Nick Cannon's home in Bel Air


Ashlee Simpson and Pete Wentz's home in Beverly Hills


Diana Ross's home in West Hollywood


Jennifer Aniston's home in Beverly Hills


Tom Cruise and Katie Holmes's home in Beverly Hills


Channing Tatum and Jenna Dewan's home in Los Angeles


Rihanna's home in Beverly Hills


Salma Hayek's home in Los Angeles


2 comments:

suffer8zine on 9 Mac 2011 2:22 PTG berkata...

pehhh gila ah

Terkini : Helang Terbang Terbalik

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:23 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords