[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Mac 2011

Komen Remy Ishak bila ditemukan dengan Maya Karin.....

Kongsi
9 Mac 2011


Komen Remy Ishak setelah digandingkan bersama Maya Karin dalam teater muzikal Natrah :

"Saya sangat gementar bila mendapat tahu bakal bergandingan dengan Maya dalam filem ini, malah masa ujibakat pertama yang dibuat oleh Osman Ali sewaktu mahu mencari hero untuk filem ini, saya hadir dengan perasaan yang sangat gugup dan gementar."

"Pertama kali saya mengenali Maya adalah sewaktu sama-sama berlakon dalam filem Anak Halal, waktu itu saya memandang Maya dan semua pelakon dalam filem itu sebagai pelakon yang sangat hebat dan perasaan hormat itu masih kekal ada dalam hati saya sehingga sekarang, itu membuatkan saya semakin gementar bila berlakon dengannya.

"Ia menyebabkan saya sukar membawakan watak romantik dalam filem ini dan sampai hari ini, kalau ada bersama dia dalam majlis sekalipun saya masih ada perasaan sebegitu,"

Menceritakan tentang pengalaman berlakon di utara tanah air, menurut Remny pengalaman yang paling tidak dapat dilupakan adalah :

"Memang gembira berlakon di Kedah, orang di sana memang banyak menyokong kami. Selain tu, Osman Ali pun bijak mencari idea-idea lokasi yang menarik, tapi ada juga beberapa adegan yang agak memeritkan bagi kami."

"Sewaktu babak menolak kereta tu, keadaan cuaca terlalu panas sampaikan semua pelakon menjadi semakin hitam, manakala bila di malam hari pula kami terpaksa berhadapan dengan nyamuk yang luar biasa besarnya di sana."




Lapora asal : manggaonline.com

1 comments:

suffer8zine on 9 Mac 2011 pada 3:47 PTG berkata...

wahhh kene tgk ni

Terkini : Helang Terbang Terbalik

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords