[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

14 Mac 2011

David Beckham segera mahu pulang ke England.

Kongsi
14 Mac 2011



Kampung halaman kita adalah tempat yang paling selesa bagi kita. Begitu juga England yang merupakan negara asal untuk David dan Victoria Beckham. Selepas berkunjung ke Rumah Sakit Anak Los Angeles, Beckham berkata yang dia akan kembali menetap di negara asalnya, England.

Pasangan terkenal tu merancang akan kembali ke kediaman mereka Beckingham Palace di Hertfordshire, secepat mungkin setelah kontrak David bersama LA Galaxy tamat.

“David dan Victoria selesa tinggal di Amerika dan kini telah menjadi rumah kedua bagi mereka. Mereka sayangkan Los Angeles. Tapi kontrak David akan tamat tak lama lagi dan mereka mula memikirkan masa depan mereka.,” kata seorang sumber pada News of the World.

“Ia (Beckham) ingin menutup kariernya di kelab Inggris, tapi tidak menutup kemungkinan ke kelab lain. Victoria sedih kerana sudah memiliki banyak teman di California dan ia suka dengan gaya hidup di sana, tapi dia juga sangat merindukan keluarganya di England,” menurut sumber lain.

Victoria merasa risau dengan ketiga anaknya yang semakin remaja. Dia dan suaminya ingin anak mereka bersekolah di sekolah Inggris ketika mereka remaja nanti.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords