[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

12 Feb 2011

Tomok nikah 1 Julai

Kongsi
Baru-baru nie apabila ditanya tentang masa depannya bersama si dia, Tomok enggan memberikan ulasan. Laaa ni tup-tup Shah Idrawan atau Tomok, 26, akhirnya mengumumkan tarikh pernikahan untuk mengakhiri zaman bujangnya. Dia juga sekarang tengah sibuk membuat persiapan dan undangan untuk tetamu di majlis pernikahannya itu.

Tomok bakal menamatkan zaman bujangnya dengan menikahi Rahayu Abbas iaitu seorang pramugari MAS ( Syarikat Penerbangan Malaysia ). Walaupun Rahayu sudah pun berumur 32 tahun iaitu enam tahun lebih tua dari Tomok, namun bagi mereka umur hanyalah angka yang tak memberikan apa-apa makna. Ruhayu juga sebaya dengan umur kakak Tomok sendiri iaitu Isma AF7. Tomok berkata dia dah kenal Rahayu time dia kat kumpulan New Boyz lagi. Time tu mungkin pangkat kakak angkat lagi lah agaknya. Haaa! kan dah terangkat ko Tomok.

Tarikh yang dipilih mereka untuk bernikah ialah pada 1 Julai 2011 yang dibuat di rumah keluarga Rahayu di Wangsa Maju. Pasangan ini memilih untuk tidak bertunang. Majlis persandingan tempat perempuan dibuat pada keesokkan harinya iaitu pada 2 Julai 2011. Majlis persandingan di sebelah lelaki pula diadakan pada 6 Julai 2011. Majlis khas untuk peminat pula akan diadakan pada 9 Julai 2011. Namun tempat untuk majlis ini masih belum diketahui.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords