[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

12 Feb 2011

Justin Bieber botak!!!

Kongsi
Haaa, mari aweks-aweks semua tengok gambar Justin Bieber yang terbaru ni. Jangan pengsan plak tengok gambar Justin Bieber takde rambut nie. Time tu Justin menghadiri satu program bual bicara. Seksi tak?

Kali nie Justin Bieber dilihat benar-benar dicukur botak dan menyatakan dia sangat suka dengan penampilan barunya itu. Dia kelihatan seperti Lex Luthor time muda. Bieber bersetuju dikata begitu kerana dia pun fikir begitu.
Tapi apakah komen aweks-aweks semua bila tengok gambar nie?




5 comments:

SabahanSelebriti on 13 Februari 2011 9:59 PTG berkata...

SS fikir dia tak hensem la kalau botak..mcm apek je haha!

donny on 13 Februari 2011 9:59 PTG berkata...

Betul ke dia kasi botak kepala atau tipu jer.. ?

jenTik on 13 Februari 2011 10:41 PTG berkata...

Rasa dia wat joke jer tur....

xx~ zarofi_14 ~xx on 19 Februari 2011 1:57 PG berkata...

nmpk sgt pkai plastik.tgk kt tepi muka die fes pic tu.

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:48 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords