[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

13 Feb 2011

Kisah ranjang Irwansyah

Kongsi
Sebelum ni kita dah membincangkan tentang Acha Septriasa serta pasangan mengenai sambutan hari kekasih yang bakal tiba. Arini kita tanya apa cerita pulak bekas pacarnya Irwansyah. Tapi bezanya si Irwansyah ni dah kahwin dan sedang menikmati masa-masa bahagianya bersama isteri tersayang Zaskia Sungkar sejak 15 Januari 2011 lalu. Haaa, ni baru real punya selebrate.

Orait, apa kata kita close up tentang cerita-cerita dalaman pasangan nie.
Bagi Zaskia, dia sangat selesa dengan Irwansyah terutama sekali waktu tidur kerana suaminya itu tidak mengganggunya (maksudnya tak berdengkurlahhh). Bila ditanya tentang aksi di ranjang pula bagi Zaskia, Irwan sangat memenuhi kriterianya ketika di ranjang. Kira puas hatilah tu...

Semenjak berkahwin juga Zaskia dah belajar banyak perkara dan tanggungjawab terutama dalam hal melayan kerenah suami tercinta. Dia juga tak sangka yang dia sekarang dah pandai masak macam-masam jenis makanan. Hmmm, itu pasal lah jangan kawin lambat. Kalau tau syok umur 10 tahun dah nak kawin.

Menurut Irwansyah pula Zaskia memang pandai masak dan masakannya sedap sangat. Zaskia suka masak pasta dan ketika sarapan biasanya dia akan masak nasi goreng. Zaskia dah mula belajar masak sejak mereka berpacaran lagi.

Menurut kedua pasangan nie, mereka juga mahu mendapatkan anak. Tetapi mungkin bukan dalam masa terdekat. Mereka terlalu sibuk sekarang dan menanti waktu yang sesuai untuk itu.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords