[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Feb 2011

Steven Tyler kaya raya dalam American Idol

Kongsi
Keputusan penyanyi kumpulan Aerosmith, Steven Tyler menerima tawaran menjadi juri rancangan popular 'American Idol' telah juga sekali gus memberi keuntungan lain kepada dia. Didapati penjualan album Aerosmith meningkat sehingga 250% kerana keterlibatan dia dalam program tersebut. Ok lah tu bang, untung berganda-ganda. Jangan lupa bayar zakat sudah!. Opsss...

Antara yang menjadi buruan orang ramai ialah album kompilasi '
Big Ones' (1994) Penjualan album itu meningkat 260% sejak Januari lalu. Muat turun lagu 'I Don't Want to Miss a Thing' juga meningkat hingga 363%. Rancangan pencarian bakat melalui program realiti adalah sangat berpengaruh di Amerika. Malahan lagu-lagu yang dinyanyikan oleh peserta juga menjadi buruan masyarakat. Hebat betul dia orang nie. Support tahap gaban!...

Steven Tyler sungguh disayangi oleh penonton dan peminat American Idol kerana selalu bagi komen yang baik, positif dan membangun. Tengok je
style brutal. Tapi ati baik tau. Tak adalah merapu-rapu macam orang gila seperti sesetengah juri tu. Dia pun tak betul nak komen orang lebih-lebih plak. Jentik baru tau. Steven begandingan selaku juri bersama-sama Je Lo dan Randy Jackson dalam rancangan tersebut .


2 comments:

suffer8zine on 11 Februari 2011 8:40 PTG berkata...

pehhh kaye!

Terkini : Hotel Paling Pelik Di Dunia

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:18 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords