[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

13 Feb 2011

Isu anak luar nikah Siti Saerah : Apa komen Siti dan Saida

Kongsi
Penyebaran cerita yang mengatakan Siti Saerah dah pun selamat melahirkan anak kini makin hangat diperkatakan. Gosip penyanyi wanita yang baru sahaja melahirkan seorang anak walaupun baru kahwin empat bulan menjadi antara sebab kenapa ianya dikaitkan dengan kuat terhadap Saerah.

Asalnya cerita nie keluar tak menyatakan siapa nama artis tersebut. Tapi 'klu' tu sedikit-sebanyak kuat mengaitkan adik Dato' Siti nie dengan pasangannya Saiful Anuar. 'Klu' pertama menyatakan penyanyi nie pernah masuk program realiti tv. Siti Saerah pun pernah gak masuk One In A Million musim pertama dulu. 'Klu' kedua ialah penyanyi tu kahwin empat bulan lepas, Saerah pun kahwin bulan Oktober tahun lepas gak. 'Klu' ketiga dia ada kakak penyanyi jugak pangkat Dato'. Lu fikir la ramai-ramai...

Demi untuk tidak bersangka buruk kita layanlah interview yang dibuat oleh portal selebriti GUA. Tengok apa reaksi Kakak Saerah, Saida dengan Siti Nurhazliza sendiri..
JenTik nak cakap lebih pun tak berani. Tapi sape makan cili dia minum air dululah. Tapi takpe sekarang rumah anak haram pun kerajaan dah buat. Nak risau apa...Cuma hang sedia jelah nak menjawab kat akhirat nanti.


6 comments:

Tanpa Nama berkata...

hmm..jentik dh skoding2 ke

Tanpa Nama berkata...

word 'anak haram' jgnla guna...anak 2 xde slh pn...nape la media neh kadang2 bahasa yg di gunakan 2 xelok..bt ape nk sibuk biala dia yg tggung,yg pntg pk dri sndri,ALLAH byr cash,spe yg lancang sgt berkate2 buruk padah,,,tkt terkena btg hdg sndri.kite bkn hdp sorang dri kt dunia neh,,,jgn kcu sgt hal org...yg pntg ANAK 2 XSLH...PERBUATAN ITU YG HARAM...

akuro ashida kirei on 7 April 2011 2:49 PTG berkata...

jgn jaga tepi kaen org lha =_='
yg pntg skg dye da kawen..aiyoo!

Tanpa Nama berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Tanpa Nama berkata...

enough is enough with the bad comments....what's important is they are happily married now & forever. GB them.

Tanpa Nama berkata...

BtOL 2...ank xharam tp perbuatan itu yg haram...

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Arkib Blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords