[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

7 Feb 2011

Salman Khan tukar nama Bollywood

Kongsi


Nampaknya sebelum mati betul-betul bang Salman Khan nak meninggalkan nama...Apa yang dia nak buat nie seolah-olah ingin menjenamakan semula industri perfileman mereka yang selama ini tersohor dengan nama Bollywood...Salman betul tak setuju dengan panggilan Bollywood untuk industri mereka ni...Dia ingin menggantikan nama Bollywood menjadi Hi-FI...Rasa macam nak berkaraoke plak dengar nama tuuu.....

Katanya Hi-FI ni singkatan dari Hindi Film Industry...Kerana katanya dia pun tidak tahu dari mana nama Bollywood ni di ambil.....

Mungkin baginya nama Bollywood tu tak gempak agaknya...Yelah, dah macam terikut-ikut nama industri Mat Salleh pulak kan.....

Salman dah mula bertapak dalam industri ni sejak 1988...Lama tuuu...Kalau ada anak dah bujang punnn...Jadi bila lagi nak menunjukkan ke 'otai'an nya kannn.....

"Saya benci nama Bollywood... Apa maksudnya itu? Menggelikan,"...Ujar Salman dalam Twitter-nya.....



1 comments:

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:20 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords