[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

8 Feb 2011

Gambar terbaru Justin Bieber

Kongsi

Hmmm...Inilah buah tangan terbaru Bieber untuk para peminatnya...Walaupun terus mengalis segala tangapan yang mengatakan mereka sedang hangat bercinta, namun di sebalik gambar ni apa maksudnya.....

Ini kali pertama mereka dilihat dengan secara terbuka berpegangan tangan di tempat terbuka...Gambar ini ditangkap ketika pasangan ini sedang seronok berjalan di Santa Monica...Nampaknya kali ni mereka ter'kantoi'...Kelihatan mereka malu-malu dan tertawa bila menyedari mereka sudah tertangkap dan Selena cuba menyembunyikan mukanya namun apakan daya.....


Nampaknya hubungan mereka ni semakin serius...Namun sampai laaa ni mereka tetap mempertahankan hubungan mereka hanya sekadar teman biasa...Teman tapi mesralah kottt.....


Setakat ni sudah beberapa kali mereka tertangkap kelihatan keluar bersama...namun istilah 'cover-cover' tetap dijaga demi menjaga imej 'anak yang baik'...Tapi bisanya bintang Hollywood bila dah sekali terkantoi lepas ni memang terus jahanam lah...Tengok jelah bintang-bintang yang sebelum ni.....


Sebelum ni Selena juga pernah mengatakan dia seperti dapat adik baru dan dia berasa perlu untuknya melindungi adiknya itu...Tu masa baru-baru kenal lahhh...Tapi bila dah terlalu kenal ni tak tahu lah pulak kannn.....



Laporan asal : Daily Mail

2 comments:

suffer8zine on 8 Februari 2011 10:46 PG berkata...

wahhhh x padan ngn umo

Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur

jaguh88 on 20 Mei 2011 11:47 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords