[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Feb 2011

Payu dara besar : Katy Perry malu

Kongsi
Bila berbicara tentang penyanyi 'Teenage Dream' ni seharusnya apa yang akan masuk ke dalam kepala otak kita ialah keseksian dan aset yang ada pada diri sang penyanyi tersebut. Kontroversinya pun boleh tahan juga. Biasalahhh...Dah nama bintang Hollywood kan. Kontroversi kan dah seolah-olah menjadi kiblat dia orang. Tapi yang menjadi masalah utamanya sekarang ialah artis kita kat Malaysia nie. Memang lah Tuhan bagi kita kiblat ke barat. Tapi nie barat lain yang dia sujudnyaaa...Sesekali pegang watak ustaz ni rasa lapang plak jiwa...Cheeeeewahhhhh...

Berbalik dengan kes si Katy Perry ni. Sebenarnya ketika remaja Katy tak berapa gemar dengan bentuk tubuh dia terutama pada part payudaranya. Hal ni kerana, tahap kesuburan tubuhnya itu terlalu awal dan menyebabkan dia telah menjadi mangsa buli rakan-rakannya kerana bentuk dadanya yang besar itu. Bisalah budak-budak, yang penting 'jangan pegang-peganggg'. Malahan dia juga pernah untuk cuba mengecilkan payudaranya itu dengan memakai bra khas untuk mengecilkan payudara. Namun tak berjaya juga. Geli kot tengok besar-besar macam tu...

Tapi andai kata dia berjayalah mengecilkan payudaranya ketika itu, JenTik rasa mesti dia akan menyesal sekarang kan. Kerana itu adalah antara aset yang melonjakkan nama dia hingga ketahap sekarang. Kalau tengok gambar-gambar dia sekarang, walaupun dah memang menonjol namun part itu juga lah yang sering di tonjolkan. Daaa.....




1 comments:

suffer8zine on 9 Februari 2011 8:36 PG berkata...

heheh kene buli

Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords