[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Feb 2011

Christina Aguilera lupa lirik lagu kebangsaan

Kongsi
Bercerita tentang lagu kebangsaan ni, sewajibnya setiap orang mestilah tahu dan menghafalinya. Itulah identiti dan mengambarkan bendera apa yang di pegang oleh sesaorang itu. Kalau dah lagu negara sendiri pun tak hafal, harus kamu dihantar ke kutub utara jer. Tu pun letak kat pulau-pulau dia je...

Apa tah lagi kamu ni orang terkenal. Terutamanya selebriti yang menjadi ikutan ramai orang. Bila ter'kantoi' tak hafal lagu kebangsaan malu wokkk!...Hang tu keje nyanyi. Beribu lagu hang boleh hafal. Boleh plak lagu yang pertama hang belajar tu hang lupa!. Memanggg hangtu. Cuba kita try test Datuk Siti. Betul tak dia nyanyi lagu kebangsaan. Jangan dia pun terkantoi jugak. Haruuuu!.

Jangan jadi macam kak Christina Arguilera nih. Nyanyi lagu kebangsaan Amerika pun fail. Boleh dia lupa lagu kebangsaan tersebut dan salah menyanyikannya ketika di majlis besar waktu pembukaan perlawanan Super Bowl di Texas. Perlawanan NFL merupakan salah satu tayangan paling banyak ditonton di Amerika Serikat. Tengok muka macam yea-yea je nyanyi tur.

Antara lirik yang dikesan kantoi ialah : "What so proudly we watched at the twilight's last gleaming." Padahal yang betulnya : "What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming"

Pengsan dia kena bantai di laman-laman sosial atas kesilapan yang telah dilakukan ni. Kalau jadi tentera dah lama kena tembak agaknya. Namun sampai sekarang nampaknya dia masih berdiam diri. Tau tatuttt...


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords