[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Feb 2011

Isu pergaduhan : Julia Perez mengalah...

Kongsi

Haaa nie lagi satu...Tak habis-habis bercakaran...Kalau nak gadow sangat masuk WWF lah...Tapi tak guna juga kan...WWF tu nipu jek...Ntah-ntah dia orang ni pun serupa dengan WWF jugak kot...Ngada-ngada je lebih, saje je bikin kontroversi...Saje nak promote nama JUPE-DEPE tu kan.....Korang rasa best ke nama tur???.....

Laaa nie si JuPe pula dah macam surrender dengan si DePe...Ape-ape jelah kak oiii...Kata JuPe dia dah penat gado-gado nie(bukan makan gado-gado)...Bahkan dia kata bila berjumpa dengan DePe dia sangup untuk menghulur tangan untuk bersalaman atas tanda kedamaian...

Tapi apa yang JenTik rasa dia ni sebenarnya dah rasa bersalah dan sedar dia sebenarnya punca atas konflik tersebut...Yang si DePe pula cakap nak kawan bayar dulu Rp300juta...Mungkin kalau jadi kawan pun itulah nilai persahabatan mereka selepas nieee...Lantak korang lahhhhh.....

Apa pula alasan si JuPe nie beriya-iya sangat nak mintak maaf pula???...Itu hari dah macam tak ada hari esok lagi nak gado.....

Ohhh...Rupanya dia baru masuk sekolah agama agaknya...Alasannya ialah kita harus tersenyum dan bersalaman sesama saudara...Malah kita tak boleh marah lebih dari tiga hari donggg...Ustaz dia cakap.....

Haaa...Pandai punnn...Kalau dari kecil dulu masuk sekolah agama kan bagus...Tak adalah merapu meraban macam orang gila bila dah besar nie kannn.....


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords