[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

10 Feb 2011

Lindsay Lohan di tangkap kerana mencuri

Kongsi
Lindsay Lohan naik mahkamah lagi. Apalah nak jadi dengan minah sorang ni yer. Tak habis-habis kontroversi dia nie. Rasanya cerita kontroversi dia saja dah melenyapkan cerita orang tentang bakatnya. Kes mabuk dan dadah tak payah certalah. Tak habis lagi orang menceritakan tentang kes tu dah timbul lagi kes baru. Tak habis-habislah dia ni. Tak reti duduk diam agaknya.

Kes terbaru yang mengheretnya ke mahkamah ialah kerana merembat seutas rantai di sebuah kedai perhiasan bulan lalu. Kata selebritiii...duit berjuta-juta. Tapi takkan rantai USD 2,500 pun tak mampu nak beli. Kalau tak mampu pun buat-buat lah sabar kumpul duit sikit-sikit. Tulah orang suruh menabung tak nak. Tapi yang pelik ikat jamin USD 40,000 bleh
bayar plak. Kan nyaya diri namanya tu. Di sebabkan atas kesalahan tu Lindsay Lohan bakal didenda dan penjara 3 tahun. JenTik rasa dia ni memang gian sangat nak duduk kat dalam lokap tu lah. Seronok agaknya.

Sebelum-sebelum nie pun dia sudah beberapa kali turun naik mahkamah. Pada 2007 dia telah ditahan dua kali oleh polis kerana memandu dalam keadaan mabuk dan penyalahgunaan dadah. Ganaz betullah dia ni. Mengalahkan lelaki...

Akibat dari kesalahannya itu , pelakon filem 'Mean Girls' ini telah dihumban ke penjara. Apabila dia keluar dari penjara, dia telah mendapat peringatan yang keras dari hakim. Jika dia tetangkap lagi memandu dalam keadaan mabuk maka ida bakal dikenakan tindakan keras. Tapi dia ni bukan makan saman punnn. Negara pun dah macam tak ada undang-undang di buatnya.





0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords