[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

10 Feb 2011

Isu gambar : Anith pasrah

Kongsi

Boleh tahan gempak juga kisah si Anith nie. Heboh juga gambar-gambar miliknya diulas di ruangan-ruangan forum dan blog. Apa yang menjadi tanda tanya ialah gambar-gambar dia berpelukkan bersama dua orang lelaki yang berbeza. Boleh tahan budak sorang nie.

Apabila Anith di minta mengulas sendiri tentang kewujudan gambar-gambar itu, dia berkata gambar itu telah di curi dan dia sangat terkejut melihat gambar ini tersebar dan menjadi isu di mana-mana forum dan blog. Sape aje lah yang curi gambar Anith nie. Kalau takut orang curi dan kata bukan-bukan tentang diri kita, janganlah kita pi dok wat yang tak senonoh. Hang ingat ni Hollywood kaaa.

Bila ditanya pulak sapa lelaki-lelaki dalam gambar tu. Anith atau nama sebenarnya Anith Aqilah Sulaiman menjawab itu adalah kawan-kawan dia. Bukanlah kekasih seperti yang digembar-gemburkan ramai pihak. Mereka dah kenal lama dan terlalu rapat. Oleh sebab itu dia tak sangka gambar-gambar mesra sebegitu menjadi tanggapan negatif bagi orang yang melihatnya. Bagi mereka aksi begitu sudah biasa. Aikkk, macam dah biasa jer. Memang nampak macam dah biasa punnn. Kalau rapat macam mana pun kak oiii, itu cuma kawan...Bukanlah laki kau. Tapi bila di pandang betul-betul memang nampak mesra semacam je. Jadi janganlah sibuk dok menyalahkan orang lain sebab gambar kamu ni pun memang boleh menimbulkan fitnah.

Atas apa ulasan yang diberikan Anith ialah setakat ni dia belum lagi memikirkan tentang cinta. Dia belum terfikir untuk memberikan komitmen dalam percintaan dalam waktu terdekat kerana sedang sibuk belajar dan melebarkan kerjaya. Bila mengulas lanjut pasal gambar tu dia kata tak kisah pun dengan anggapan orang ramai yang mengatakan dia banyak kekasih ataupun terlalu seksi. Dan sangat tak menyangka apa yang dia lakukan tu salah dimata orang ramai. Sah tak sekolah agama budak nih.

Jomlah kita layan gambar-gambar Anith si wanita muslimah ni

















0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords