[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

8 Feb 2011

Punca masalah Fasha dan Jejai

Kongsi

Awattt lah tak settle-settle cite si Fasha dengan si bung Jejai nih...Hari-hari ada saja timbul cerita-cerita baru tentang kontroversi perpisahan antara mereka berdua nie...Awal-awal dulu bila menjelangnya 2011 nie, Fasha berjanji dengan sedaya upaya untuk mengelak dari sebarang kontroversi pada tahun nie selepas agak 'clean' pada tahu sebelumnya...Tapi sekarang apa dah jadi kak Fasha oiiit!...Ku sangka panas sampai Disember rupanya ujan bulan Januari.....Harun-harunnn......

Laaaaa nie bersambunglah kita lagi tentang isu punca ke'clash'an mereka...Hmmm da macam CSI kita ni asyik dok 'membelek' si Fasha nieee.....

Bila mengikut angin terbaru nie banyak rumors mengatakan punca utama Fasha dan Jejai berpisah adalah atas sebab keluarga si Jejai...Yelah mungkin sebab keluarga dia kan berpengaruh...Jadi mungkin demi menjaga nama baik keluarga, maka atas sebab tu lah mereka tak setuju anak mereka berhubungan dengan artis kontroversi ni...Sebab tulah bila ditanya mereka tak mampu menjawab kannn...Lebih baik berdiam diri demi menjaga nama baik orang tua.....

Kalau nak tengok kisah-kisah macam ni rajin-rajinlah korang tengok cite melayu dengan industan...kalau Mat Salleh tekde cite macam ni.....Cinta yang tidak direstu keluarga...Tinggal lagi Fasha belum cucuk mata dia jerrr...Orang jadi Kasim Selamat, kang Fasha jadi Minah Selamattt.....


2 comments:

jaguh88h on 20 Mei 2011 11:54 PG berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Tanpa Nama berkata...

..SABAR JELAH

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords