[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Feb 2011

Janet Jackson selalu kena ejek

Kongsi
Apa ceritalah Janet Jackson nie. Awat sedih-sedih nie. Jangan nangis-nangis yea, sabarrr. Oh, rupanya Jenet sedih sangat sebab bila terkenang asik kena ejek je time kecil-kecil dulu. Dia sering menjadi mangsa buli abang-abangnya kerana penampilannya yang buruk. Ala ciannya.

Pernah dia kata satu masa tu dia terlalu tension sampai dia nak hentak kepala sampai pecah dekat dinding akibat di ejek sehingga tahap maksimum. Abang-abangnya termasul Micheal sering memanggilnya dengan pangilan 'lembu', 'kuda' malahan sering dipanggil 'babi' oleh abang-abangnya itu. Ini semua disebabkan kerana bentuk badannya yang kurang menarik dan gemuk. Janet berkata dia sangat menderita ketika usia kecilnya. Takpelah kak Janet, janji dah tua ni 'mahsyukkk'.

Tapi bila dah tua ni bila dikenang-kenang kembali kisah silam tu membuatkan dia tertawa. Itu semua adalah gurauan waktu kecil dan telah meninggalkan memori yang indah baginya. Biasalah adik-beradik kan. Tapi waktu tu rasanya macam nak bunuh orang pun ada. Nasib baik Janet ni jenis bersabar lah juga. Kalau tak Micheal Jackson tak hidup sampai 50 tahun. Umur 10 dah kena tetak dengan Janet. Tapi bila dah besar ni barulah faham.

Namun Janet memang sedar akan kelemahannya itu. Kerana terlalu gemuk dia terpaksa menurunkan berat badan beberapa kilogram untuk sebuah tayangan televisyen ketika umur 10 tahun. Ha kau!, kecik-kecik dah kena diet. Dan menurutnya tumbesarannya luarbiasa dari kanak-kanak yang seusia dengannya masa tu. Sampaikan dia terpaksa diikat dadanya dengan kain kasa supaya kelihatan lebih kecil dalam rancangan tu. Patut pun kena ejek. Ahaks.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords