[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Feb 2011

Isu pernikahan : Krisdayanti masih rahsia tarikh nikah

Kongsi
Nampaknya jandanya si Anang Hermansyah nie sedang dalam keadaan berdebar-debar menanti kedatangan hari bahagianya tak lama lagi. Kelihatan Krisdayanti begitu sibuk sekarang nie untuk persiapan pernikahan dengan pacarnya iaitu Raul Lemos. Dia semakin berdebar kerana setiap masa ada saja orang yang sibuk bertayakan tentang pernikahannya tu. Tapi menurutnya persediaan untuk acara pernikahan dah pun hampir siap, cuma persediaan mental sahaja yang mengganggu mereka berdua.

Apa yang menambah pening kepalanya ialah ramai orang terutamanya peminat dan wartawan sibuk bertanya bila tarikh untuk dia melangsungkan pernikahannya tu. Yelah, kata persediaan semua dah siap. Tapi tarikh yang penting tu masih dirahsiakan lagi. Itu namanya dia sendiri yang cari penyakit.

Tapi spekulasi banyak mengatakan bahawa mereka berrdua akan memilih tarikh mengikut hari ulang tahun KD pada 24 Mac akn datang. Biasalah, tarikh perkahwinan memang biasanya akan dikaitkan dengan tarikh bersejarah sesaorang tu kan. Tapi menurut KD gosip tu adalah tak benar sama sekali.


1 comments:

suffer8zine on 17 Februari 2011 5:42 PTG berkata...

alahai, mcm2

Terkini : 700 Ribu Kondom Hilang

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords