[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Feb 2011

Ariel rakam lagu di penjara

Kongsi
Hari-hari kita tak pernah sunyi dari kisah si Ariel ni. Dah dalam penjara pun masih lagi ada cerita terbaru tentang dia. Seolah-olah dia masih lagi bebas dan sedang melakukan konsert di mana-mana saja. Tak kurang juga kisah pasangan-pasangan dia yang juga terlibat dalam kes yang sama.

Sebelum dijatuhkan hukuman pada 31 Januari 2011, Ariel pernah merancang untuk merakamkan dua lagu untuk album baru dia. Tapi tak sempat nak rakam dah jatuh hukum. Namun menurut Budi iaitu selaku pengurus Peterpan, Ariel tetap akan merakamkan lagu-lagu itu juga. Cuma belum dapat waktu yang sesuai untuk berbuat demikian. Macam mana tur?...Tak kan boleh keluar penjara kejap untuk rakam lagu...Pelik-pelik jer.

Laaa...Rupanya Ariel nak rakam lagu tersebut di Rutan Kebon Waru, tempat dirinya dipenjara. Baru feel kot dalam penjara. Ada-ada je dia nie. Dalam penjara pun nak bisnes jugak. Yelah mana tau nanti keluar-keluar penjara je terus jadi kaya kan.


Setakat ni dia dah mengumpulkan sembilan lagu dari sebelas lagu yang bakal di muatkan dalam album barunya itu nanti. Album baru itu juga masih mengekalkan ahli kumpulan Peterpan yang lama iaitu Ariel, Loekman, Reza, David, dan Uki.


2 comments:

suffer8zine on 9 Februari 2011 5:21 PTG berkata...

ok la tu, dalam penjara bukan buat pape pun

Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur

ReJaM© on 11 Februari 2011 2:44 PG berkata...

Boleh ke rakam lagu dalam penjara?

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords