[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

24 Feb 2011

Gambar Tiz Zaqyah waktu sekolah.....

Kongsi
24 Feb 2011


Kalau kita flash back semula zaman-zaman sekolah dulu mesti rasa kelakar sangat kannn. Apatah lagi bila tengok balik gambar-gambar kita dengan kawan-kawan. Rasa macam nak balik semula jer ke masa tur. Zaman tulah kita rasa apa tu kebahagiaan hidup. Otak tak hengat lain, yang tau enjoy saje. Muka semua beringus lagi tapi nak kerut macam gengster!. Ingat 'terer' sangat, sekali kena lempang nangis...haha.

Zaman tu memang nakal tak hengat, kalau tidak nakal tu bukan budak lah kan namanya. Walaupun tak semaju sekarang tapi zaman tu JenTik rasa jauh lebih happening dari suasana budak-budak sekarang!...Paling syok aktiviti JenTik masa tu ialah 'godak sungai'. Cakap mak nak pegi ngaji, tapi balik-balik kantoi mata merah!...zassss sekali!.

Banyak lagi lah aktiviti yang menyeronokkan waktu tu. Memang tak reti diam. Ada saje benda nak di buat nya. Tapi sekarang dah lain sangat. Tengok mak dengan ayah pun dah tua. Kalau mereka takde masa tu tak tau lah kita jadi apa. Terima kasih kat mereka sebab buat kita semua hidup. Kawan-kawan pun semua sekarang dah berjaya, ada yang doktor, cikgu dan macam-macam lagilah. Yang menonggeng sekarang pun ada akibat tak dapat membezakan antara yang baik dan yang buruk.

Oklah, cite pasal kenangan nie seminggu pun tak abis. Bila sesekali cuti terutamanya raya baru jumpa kawan-kawan lama then share balik kenangan-kenangan tue suma. Memang ketawa sampai berguling lah ingat perkara 'bodo' yang kita buat dulu.

Laaa nie kita bagi Tiz Zaqyah pulak tengok dia punya pic masa sekolah dulu. Tak tau lah apa dia fikir bila imbau balik gambar-gambar nie. Mesti dia pun banyak benda nak share bila tengok gambar nie. Sooo, enjoy the pic! .







Laporan asal : izyan.com

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords