[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Feb 2011

Amy Search pengetua AF9???

Kongsi
Sekarang nie kecoh betul cerita-cerita mengatakan Ahmad Dhani akan mengepalai program realiti tv paling popular di Malaysia iaitu AF9 tak lama lagi. Setakat ni tak ada bukti yang jelas kenapa perlu Ahmad Dhani merupakan calon utama dalam mengetuai program tersebut. Berita ni sungguh hangat dan kecoh di mana-mana orang menceritakannya. Pada hal Astro sendiri selaku badan yang berhak tak kata apa-papa pun lagi untuk memilih siapakah yang bakal memegang kerusi pengetua AF9 ni.

Tapi mula-mula diumumkan AF9 tahun ni akan diadakan, Amy Search lah orang pertama yang dicadangkan sebagai pengetua AF9 tu. Masa tu apa lagi, memang gembira tak hengatlah abang Amy kita nih. Bahkan isteri dia pun melonjak riang dan tersangatlah gembira kerana menjadi pilihan calon sebagai pengetua AF9 nih. Itu yang menjadi tanda tanya sekarang nie kenapa pulak Ahmad Dhani yang di canang-canang jadi pengetua AF9 nih. Sedangkan negara kita masih ada lagenda yang patut diberi peluang menerajui program tersebut. Nama Amy Search pun bukan satu nama kecil di Indonesia sehingga banyak band-band, artis serta rakyat Indon kagum dan menjadikan Amy Search sebagai sumber inspirasi disana..Amy sebelum nie menjadi pendidik untuk program Kamilah Bintang di Astro Ceria.

Sehingga kini banyak pihak yang nampaknya tidak dapat menerima Dhani menjadi pengetua AF9. Ataupun ada yang cuba memboikot untuk memulaukan program tersebut. Malah, rata-rata nampaknya lebih bersetuju jika Amy yang jadi pengetua AF9 nih. Tapi tak tahulah apa yang bakal diputuskan Astro nanti. Bila melihat reaksi Amy, nampaknya dia juga kelihatan sangat kecewa dengan berita yang didengarnya tu. Sebenarnya dari awal dia memang dah teruja dan bersedia untuk jadi pengetua AF9 nih. Harap-harap Astro buatlah keputusan yang trbaik dalam menentukan hala tuju program yang disukai ramai nih.
Lets rockin!!!






1 comments:

suffer8zine on 15 Februari 2011 9:20 PG berkata...

kalau amy bagus la

salam maulidurrasul,

Terkini : Utusan Rasmi Dari Devilzc0de

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords