[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Feb 2011

Mulan Jameela berjubah sorok kehamilan

Kongsi
Walaupun dah diasak dengan kontroversi tapi Ahmad Dhani masih lagi terus menafikan tentang kehamilan Mulan Jameela. Dia kata memang sengaja sekarang ni sembunyikan si Mulan sampailah album baru dia keluar bulan April nanti.


Tapi masalahnya time Mulan datang Malaysia itu ari pun dah nampak macam dia cover-cover tang penampilan dia. Apa punya mimpilah tiba-tiba pakai jubah dengan bertudung plak tu yer. Tapi 'kantoi' jugak bila tengok betul-betul sebab memang nampak dia nie tengah mengandung. Tak mungkinlah orang akan cakap dia ni gemuk. Apa orang ramai tak dapat bezakan ke macam mana beza orang gemuk dengan orang ngandung. Takkan lah gemuk kat tang tu jerrr..Pastu tak kan tak pasal-pasal sibuk beli barang kelengkapan untuk bayi pulak.


Yang terbaru nie pulak ada orang cakap dia terserempak dengan Mulan Jameela kat Singapura dengan ditemani Ahmad Dhani. Dia orang ni jugak dikatakan sedang sibuk pilih kelengkapan bayi. Kali nie pun sama jugak, Mulan masih memakai jubah Muslim longgar dan labuh. Tapi tetap juga tak dapat sembunyikan kegemukkan perut dia tur.


Skandal Ahmad Dhani ketua kumpulan Dewa 19 dengan Mulan Jameela anggota kumpulan Ratu nie dah dua tahun lepas dah. Memang umum dah tahu lah dia orang ni pasangan kekasih. Tiba-tiba awal Februari nj keluar cerita Mulan Jameela ni hamil plak. Semua orang cakap Ahmad Dhani lah bapak kepada anak Mulan tu. Ada yang cakap Dhani pun mengakui dia suami kepada Mulan. Tapi tak tau pulak bila dia kahwin. Tapi yang pasti mereka still rahsiakan status mereka sampai sekarang nie. Dikhabarkan isteri Dhani, Maia Estiantya pun dah mengucapkan tahniah untuk Mulan dan Dhani atas berita tu.




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords