[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Feb 2011

Acha Septriasa sambut Valentine dengan kekasih baru

Kongsi
Heroin filem "Love Is Cinta' yang sebelum nie juga pernah dikatakan berpacaran juga dengan hero filem tersebut iaitu Irwan Shah kini sibuk mengatur program sempena 'Hari Valentine' yang bakal kunjung tiba. Sebelum ni mereka dikatakan berpisah kerana Acha sibuk menyambung pelajaran di Malaysia. Tapi untuk menyambut Valentine akan datang nie, Acha Septriasa tak keseorangan. Dia bakal menyambut kedatangan hari itu ditemani kekasih barunya iaitu Dennis Hanani.

Acha sekarang nie dikatakan seperti diawang-awangan dan penuh dengan perasaan berbunga-bunga seperti kelihatan tidak sabar menanti ketibaan 14 Februari ni. Walaupun belum ada rancangan yang rasmi untuk menyambut kedatangan hari tersebut, namun Acha Septriasa dan kekasih barunya Dennis Hanani dah
plan sekurang-kurangnya dapat makan coklat sama-sama pun dah okey. Yang penting mereka dapat menghabiskan masa bersama pada hari yang bermakna tu nanti.

Acha kata dia belum pernah selebrate Valentine dengan balaks baru nie. Jadi dia tak tau lagi nak buat apa. Jadi katanya "yang pasti sih kayak bikin kue bareng, makan cokelat bareng. Yang pasti dinner kali ya. Itu aja,"

Menurutnya lagi, dia tak mengharap untuk menyambut Valentine nih. Tapi dia tetap juga berusaha untuk menghabiskan masa bersama dengan kekasihnya itu. JenTik pun tak faham apa yang Acha cakap nih. Macam tak kisah tapi nak juga. Penin-penin!. Lantak kome lah.

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords