[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Apr 2011

Rosie Huntington-Whiteley tak sabar berlakon dalam TRANSFORMERS 4.

Kongsi
11 April 2011


Walaupun TRANSFORMERS 3 hanya masih dalam pembikinan dan belum ada khabar tepat tentang tayangan sekuel tu, namun heroinnya Rosie Huntington-Whiteley kabarnya sudah mengumumkan ingin mendapatkan watak tu lagi dalam filem selanjutnya.

Mungkin dia sudah ketagih berlakon agaknya.

Watak utama wanita dalam filem fantasi ni adalah penampilan pertama yang dilakonkan Rosie di dunia perfileman Hollywood.

Rosie yang juga kekasih aktor Jason Statham tu mengadu wataknya sesuai dengan Shia LaBeouf, yang sudah bergabung sejak filem pertama.

"Aku berasa sangat senang jika dipilih lagi untuk . Dalam diam-diam semuanya mereka juga berfikir begitu," kata wanita yang juga berkerjaya sebagai model ni.

Rosie yang 'mengambil' watak dari Megan Fox ternyata cukup serius melakonkan wataknya. Bahkan dia rela melakukan 'riset' atas wataknya dan cerita keseluruhan TRANSFORMERS. "Aku tahu bahawa karakter Carly adalah karakter yang akhirnya dinikahi Sam dan aku sangat, sangat tak sabar melihatnya," tutup gadis bertubuh cantik ni.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords