[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

18 Mac 2011

Will Smith takut semut!.

Kongsi
18 Mac 2011



Bintang HANCOCK ni dikatakan tak suka pergi ke kawasan kampung.

Will Smith sangat jauh berbeza perwatakan dengan isterinya, Jada Pinkett, dan kedua anak mereka Jaden (12) dan Willow (10 tahun) yang sangat menyukai pemandangan alam yang menghijau.

Bila disiasat mengapa Smith terlalu fobia ke kawasan kampung, ternyata bekas suami Sheree Zampino ni rupanya takut pada serangga. Jada Pinkett, mengatakan bahawa suaminya tu sangat jarang melibatkan diri dengan aktiviti outdoor bersama keluarga.

Pernah suatu ketika, Jada cuba mengajak Will menikmati keindahan alam. Namun ketika dirinya asyik menikmati alam, Will malah dilihat terlalu bosan.

“Saya pernah mencuba mengajaknya keluar beriadah. Tapi dilihat fikirannya seolah tak ada disitu. Suami saya takut pada serangga dan spesis sejenisnya," jelas Jada.

"Saya banyak menghabiskan waktu di alam bebas dengan kegiatan seperti mendaki gunung. Saya fikir kegiatan itu akan menambahkan kecintaan kita pada alam," kata Jada lagi.

Walaupun Will engan menyertai keluarganya melakukan aktiviti luar, tapi ni tidak mempengaruhi hubungan keluarga mereka. Keluarga mereka masih dilihat harmoni hingga sekarang.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords