[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

18 Mac 2011

Bukti rakaman pembunuhan Michael Jackson hilang!.

Kongsi
18 Mac 2011


Dr. Conrad Murray merupakan doktor pribadi kepada Michael Jackson masih terkejut di atas kes kematian Michael Jackson. Kes ni yang diidentifikasikan meninggal akibat keracunan ubat-ubatan.

Peguam Murray, J. Michael Flanagan, berkata dia telah meminta rakaman video di rumah Michael untuk membuktikan bahawa anak guamnya, Murray tidak bersalah. Tapi pihaknya kini mengalami masalah besar! Bukti tersebut dikatakan telah hilang!.

Asalnya, untuk membuktikan bahawa Murray adalah bersalah dalam kes ni, polis telah mencari rakaman untuk membuat rekonstruksi kejadian di hari kematian Michael.

Tapi ternyata tidak ada bukti yang kukuh disitu, maka polis gagal membuktikan bahawa Murray bersalah.

Kerana dikatakan rakaman tersebut dapat menolong Dr. Murray dari disabitkan kesalahan, maka peguam Dr. Murray ingin meminta salinan rakaman tersebut daripada hakim. Namun apa yang menjadi masalah sekarang ialah rakaman yang berisi rekonstruksi kematian Michael Jackson tersebut kini dikatakan telah hilang.

Ini sangat mengecewakan pihak Murray yang sebenarnya ingin cepat menyelesaikan kes ni kerana kesulitan dana.

“Kami harus segera melakukannya secepat mungkin. Kami tidak punya cukup dana untuk menangguhkan kes ini,” kata Flanagan.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords