[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Mac 2011

Video seks Usher kini tersebar.

Kongsi
15 Mac 2011



Baru-baru ni khabar panas mengatakan Usher pernah merakam adegan seksnya dengan bekas isteri, Tameka. Kini, video tersebut telah tersebar luas.

Seperti dilapor TMZ, hari ni (15/3/2011), pejabat website tersebut telah dikunjungi seseorang yang mengaku memiliki rakaman video seks Usher dan Tameka. Untuk mendapatkan video tersebut lelaki tu telah meminta sejumlah wang.

Untuk meyakinkan TMZ, lelaki tu telah mengirimkan dua foto dan sepotong video. Potongan gambar tu memang terlihat seperti Usher dan bekas isterinya tu.

Seorang sumber rapat dengan Usher pun memberitahu bahawa rakaman tu adalah asli. Dia mengatakan bahawa, penyanyi 'Burn' tu pernah kehilangan alat-alat elektronik termasuk dua buah laptop pribadinya pada akhir tahun 2009 lalu.

Atas kejadian tersebut, mentor Justin Biebier tu telah kerugian lebih dari US $ 1 juta. Tapi hingga kini belum ada kenyataan rasmi diberikan dari Usher dan Tameka mengenai rakaman video tersebut.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords